AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg har vært langtidssykemeldt og det går nå mot å bli ufør 🙁 Ikke noe jeg ønsker, men kroppen kan dessverre ikke mer. Jeg har da mistet mye av nettverket mitt da jeg var en virkelig arbeidsnarkoman tidligere. Jeg orker ikke så mye, men noen dager er formen bedre så da hadde det vært hyggelig å ha nettverk igjen. Jeg er snart 40 år og er singel, ingen barn så har ikke noe sosialt nettverk på den måten heller. Har et par venner, men kan ikke slite ut disse heller. Er det noen der ute som har noe forslag til hvordan man kan begynne å bygge opp et nytt nettverk i denne alderen? Anonymkode: 60602...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Del Skrevet 14. august 2017 Har du en hobby? Det letteste når du skal finne venner er å ha noe til felles bli med på kurs som strikking, matlaging osv klarer du å gå turer? Finnes flere turgrupper du kan bli med i melde deg inn i en forening som røde kors, politisk parti eller lignende Anonymkode: f2729...d53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå