AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #41 Del Skrevet 15. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså brudgommens gjester er på 25 stk totalt, vi er 13 stk til sammen av familie i brudens familie. Av de 13 er det bare 2 som er utelukket altså oss. Vi fikk vite det for 3 dager siden og bryllupet er på fredag. De andre har visst det 1 år, men ingen har fortalt oss det. Anonymkode: bcc1a...8f3 De 11 andre i brudens familie; Er det noen andre tanter og onkler blant disse? Anonymkode: 5d8dc...0e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 15. august 2017 #42 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) Dersom jeg skulle bedt alle mine tanter og onkler, ville bare det blitt 15 stk. Mannen har én. Enkelt regnestykke. Hadde bedt kun onkelen fra mannens side. Tilføyer: for hvis ikke ville han blitt den eneste fra hele hans side som ikke ble invitert. Endret 15. august 2017 av Cocosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #43 Del Skrevet 15. august 2017 Trøst deg med at du slipper å kjøpe gave😊 Jeg ble ikke invitert i min brors bryllup, fordi kona hans ikke likte meg. Men resten av familien inkl små og storesøsken ble invitert. Men de lurte på om jeg kunne være til hjelp med servering og rydding mot at jeg får spise mat. De andre som serverte ble tilbudt timelønn. Jeg takket pent nei, og valgte heller å reise bort. Da mente svigerinna mi at jeg var bortskjemt. Men 10år senere giftet jeg meg og valgte å ikke invitere min bror og kona. Vi hadde tross alt ingen kontakt, men da ble kona fornærmet og nektet resten av familien å komme i bryllupet🙄 Anonymkode: 1af16...1b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #44 Del Skrevet 15. august 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: De 11 andre i brudens familie; Er det noen andre tanter og onkler blant disse? Anonymkode: 5d8dc...0e1 Ja, alle sammen utenom oss. 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trøst deg med at du slipper å kjøpe gave😊 Jeg ble ikke invitert i min brors bryllup, fordi kona hans ikke likte meg. Men resten av familien inkl små og storesøsken ble invitert. Men de lurte på om jeg kunne være til hjelp med servering og rydding mot at jeg får spise mat. De andre som serverte ble tilbudt timelønn. Jeg takket pent nei, og valgte heller å reise bort. Da mente svigerinna mi at jeg var bortskjemt. Men 10år senere giftet jeg meg og valgte å ikke invitere min bror og kona. Vi hadde tross alt ingen kontakt, men da ble kona fornærmet og nektet resten av familien å komme i bryllupet🙄 Anonymkode: 1af16...1b8 Stakkars deg! Det er samme her, brudens mor styrer alt og alle, hun liker meg ikke. Anonymkode: bcc1a...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 15. august 2017 #45 Del Skrevet 15. august 2017 Fen til drama da skulle tro vi var på ungdomsskolen enda. Barnslig og ikke invitere bare dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #46 Del Skrevet 15. august 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, alle sammen utenom oss. Stakkars deg! Det er samme her, brudens mor styrer alt og alle, hun liker meg ikke. Anonymkode: bcc1a...8f3 Uff! Men sånne mennesker må ha drama i livet sitt, for ellers lever de ett tomt liv. Bare vær glad du ikke omgås henne daglig. Sånt tapper en for energi. Anonymkode: 1af16...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 15. august 2017 #47 Del Skrevet 15. august 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, alle sammen utenom oss. Stakkars deg! Det er samme her, brudens mor styrer alt og alle, hun liker meg ikke. Anonymkode: bcc1a...8f3 Dette er vel kanskje forklaringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #48 Del Skrevet 15. august 2017 2 timer siden, Sugemerke skrev: Dette er vel kanskje forklaringen? Ja, jeg tror det er forklaringen dessverre. Men trist for mannen min, og umoden oppførsel av noen på snart 60 år. Anonymkode: bcc1a...8f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 15. august 2017 #49 Del Skrevet 15. august 2017 Råttent! Så...nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #50 Del Skrevet 15. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror det er forklaringen dessverre. Men trist for mannen min, og umoden oppførsel av noen på snart 60 år. Anonymkode: bcc1a...8f3 Men du svarer jo ikke på hvor mange av de andre 11 som er tante og onkler? Dere er altså 13 tilsammen. Minus dere to, er 11. Av disse 11 er det brud, hennes foreldre, søsken, svoger/svigerinner, barn, fetter og kusiner? Er det flere tanter og onkler av de 11? For hvis ikke, har de kanskje som nevnt her satt strek ved å ikke be tanter og onkler i det hele tatt. hvis ikke, så ønsker dem ikke der da. Jeg har ei tante som virkelig ikke kan oppføre seg. Hun ble ikke bedt. Men tror du hun har selvinnsikt til å se hvordan hun er? Overhodet ikke. Anonymkode: 4beb6...64f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #51 Del Skrevet 15. august 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du svarer jo ikke på hvor mange av de andre 11 som er tante og onkler? Dere er altså 13 tilsammen. Minus dere to, er 11. Av disse 11 er det brud, hennes foreldre, søsken, svoger/svigerinner, barn, fetter og kusiner? Er det flere tanter og onkler av de 11? For hvis ikke, har de kanskje som nevnt her satt strek ved å ikke be tanter og onkler i det hele tatt. hvis ikke, så ønsker dem ikke der da. Jeg har ei tante som virkelig ikke kan oppføre seg. Hun ble ikke bedt. Men tror du hun har selvinnsikt til å se hvordan hun er? Overhodet ikke. Anonymkode: 4beb6...64f Beklager, klart jeg kan svare på det. Altså av 13 er det 3 tanter og 2 onkler, et sett besteforeldre, og resten er kusiner og fettere. Så av denne gjengen er det 1 tante og 1 onkel som ikke er bedt, jeg spør ikke hvorfor vi ikke er bedt men om vi skal gi gave eller ikke. Anonymkode: bcc1a...8f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 15. august 2017 #52 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg hadde gitt gave. En liten en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlenemammaB Skrevet 15. august 2017 #53 Del Skrevet 15. august 2017 Eg hadde gitt en liten gave. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #54 Del Skrevet 15. august 2017 Hadde ikke kjøpt gave. Hvis alle de andre har visst om dette i snart et år og ikke sagt noe som helst og dere heller ikke er bedt så er det ingen vits å kjøpe noe. Kjipe folk! Anonymkode: ff233...f67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #55 Del Skrevet 15. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, klart jeg kan svare på det. Altså av 13 er det 3 tanter og 2 onkler, et sett besteforeldre, og resten er kusiner og fettere. Så av denne gjengen er det 1 tante og 1 onkel som ikke er bedt, jeg spør ikke hvorfor vi ikke er bedt men om vi skal gi gave eller ikke. Anonymkode: bcc1a...8f3 Jeg synes det er litt viktig å finne ut hvorfor dere ikke er bedt for å kunne svare på det med gave. For hvis gjestelista hadde blitt kjempelang om alle i slekta skulle blitt bedt og de derfor har blitt nødt til å droppe alle onkler, tanter og andre fjernere slektninger, så er det jo ikke noe personlig mot dere. Da er det greit å gi en liten gave. Men om alle andre onkler og tanter og diverse andre fjernere slektninger blir bedt, bare ikke dere to, så er det jo et tydelig tegn på at akkurat dere to er uønsket. Da hadde ikke jeg giddet å gi noe, i hvert fall. Anonymkode: 0ea37...88b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #56 Del Skrevet 15. august 2017 Ingen fest, ingen gave Anonymkode: f8717...1ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 15. august 2017 #57 Del Skrevet 15. august 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med saken å gjøre? Skadefryd? Anonymkode: f0df1...1bf Hvordan man oppfører seg har nok også relevans i ekteskapet. Jeg tenker det ville vært i hennes interesse å ha mer empati, men ut over det har jeg ingen tanker vedr henne eller hennes relasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #58 Del Skrevet 16. august 2017 Jeg hadde nok gitt en liten gave. Men tror også det er lurt om du, kanskje når bryllupet er vel overstått, gir uttrykk for at du er skuffet og lurer på hvorfor dere ikke ble invitert. Anonymkode: 74372...eef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #59 Del Skrevet 17. august 2017 Gi dem en kaktusAnonymkode: d3657...177 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #60 Del Skrevet 17. august 2017 Har dere dobbelsjekket at ikke innbydelsen til dere ikke har blitt borte? Anonymkode: eca5a...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå