AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Del Skrevet 14. august 2017 Vi er en liten familie (13 stk) og nå er alle bedt i bryllup utenom oss to. Skal jeg kjøpe gave? Anonymkode: bcc1a...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForestRun Skrevet 14. august 2017 #2 Del Skrevet 14. august 2017 Nei 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 14. august 2017 #3 Del Skrevet 14. august 2017 Nope. Men, hvis du vil være litt vel, la oss si bitchy, så ja. Gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForestRun Skrevet 14. august 2017 #4 Del Skrevet 14. august 2017 Glemte å spørre. Hva slags slekt er dere med hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #5 Del Skrevet 14. august 2017 Du kan jo alltids gi brudeparet en ildtang Anonymkode: d5d6d...5c0 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #6 Del Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, ForestRun skrev: Glemte å spørre. Hva slags slekt er dere med hverandre? Vi er tante og onkel, mannen min er bror til faren til bruden. Anonymkode: bcc1a...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 14. august 2017 #7 Del Skrevet 14. august 2017 Herregud å kjipe folk! Hadde blitt kjempelei meg. Men kjøp gave, hev dere over det og vit at i alle fall dere ter dere som folk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 14. august 2017 #8 Del Skrevet 14. august 2017 Vet du, jeg opplevde nesten det samme: kusinen min inviterte søsknene mine i bryllupet, men ikke meg -fordi jeg hadde flyttet hjemmefra ! Jeg synes det var utrolig sårt der og da, men tenker at det er hun som mangler noe (og hun har hovedfag i psykologi, så hun burde vite bedre). Uansett; jeg inviterte henne i vårt bryllup, ga henne en vanlig gave til hennes bryllup. Dette er 15 år siden. I dag er hun skilt og vi fortsatt gift. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #9 Del Skrevet 14. august 2017 1 minutt siden, Ild skrev: Vet du, jeg opplevde nesten det samme: kusinen min inviterte søsknene mine i bryllupet, men ikke meg -fordi jeg hadde flyttet hjemmefra ! Jeg synes det var utrolig sårt der og da, men tenker at det er hun som mangler noe (og hun har hovedfag i psykologi, så hun burde vite bedre). Uansett; jeg inviterte henne i vårt bryllup, ga henne en vanlig gave til hennes bryllup. Dette er 15 år siden. I dag er hun skilt og vi fortsatt gift. Du tuller??? Samme her, bruden er høyt utdanna (psykolog) og det er moren hennes også. Anonymkode: bcc1a...8f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #10 Del Skrevet 14. august 2017 52 minutter siden, Ild skrev: Vet du, jeg opplevde nesten det samme: kusinen min inviterte søsknene mine i bryllupet, men ikke meg -fordi jeg hadde flyttet hjemmefra ! Jeg synes det var utrolig sårt der og da, men tenker at det er hun som mangler noe (og hun har hovedfag i psykologi, så hun burde vite bedre). Uansett; jeg inviterte henne i vårt bryllup, ga henne en vanlig gave til hennes bryllup. Dette er 15 år siden. I dag er hun skilt og vi fortsatt gift. Hva har dette med saken å gjøre? Skadefryd? Anonymkode: f0df1...1bf 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #11 Del Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi er tante og onkel, mannen min er bror til faren til bruden. Anonymkode: bcc1a...8f3 Sikker på at ikke dette kan ha noe med totaliteten av gjester å gjøre? F eks, hvis jeg skulle giftet meg med kjæresten, ville tanter og onkler på hans side blitt 4 stk, mens på min side 22 stk... Og i min tankegang så er tanter og onkler generelt sett enten invitert eller ikke, å gjøre forskjell ville i utgangspunktet vært rart og kunne skapt dårlig stemning. I vårt tilfelle kan tanter og onkler alene utgjøre forskjellen på et lite eller et stort bryllup. Hvis brudeparet da IKKE vil ha et stort bryllup - ja da kan det være tanter og onkler ryker. Anonymkode: d5dd4...5b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #12 Del Skrevet 14. august 2017 Vi ble ikke bedt i bryllupsfesten til min manns bror.... alle andre søsken ble bedt ikke er det noe konflikt i bunn heller. Trist. Bare trist. Anonymkode: 28e0b...7d6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #13 Del Skrevet 14. august 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at ikke dette kan ha noe med totaliteten av gjester å gjøre? F eks, hvis jeg skulle giftet meg med kjæresten, ville tanter og onkler på hans side blitt 4 stk, mens på min side 22 stk... Og i min tankegang så er tanter og onkler generelt sett enten invitert eller ikke, å gjøre forskjell ville i utgangspunktet vært rart og kunne skapt dårlig stemning. I vårt tilfelle kan tanter og onkler alene utgjøre forskjellen på et lite eller et stort bryllup. Hvis brudeparet da IKKE vil ha et stort bryllup - ja da kan det være tanter og onkler ryker. Anonymkode: d5dd4...5b4 Hvorfor be alle tanter og onkler utenom 2? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi ble ikke bedt i bryllupsfesten til min manns bror.... alle andre søsken ble bedt ikke er det noe konflikt i bunn heller. Trist. Bare trist. Anonymkode: 28e0b...7d6 Ga dere gave? Hva gjorde dere i etterkant? Ble det en konflikt? Anonymkode: bcc1a...8f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. august 2017 #14 Del Skrevet 14. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi ble ikke bedt i bryllupsfesten til min manns bror.... alle andre søsken ble bedt ikke er det noe konflikt i bunn heller. Trist. Bare trist. Anonymkode: 28e0b...7d6 Så råttent gjort. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. august 2017 #15 Del Skrevet 15. august 2017 Nei, du skal ikke kjøpe gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #16 Del Skrevet 15. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med saken å gjøre? Skadefryd? Anonymkode: f0df1...1bf Dårlig karma? Anonymkode: 884a6...b31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #17 Del Skrevet 15. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tuller??? Samme her, bruden er høyt utdanna (psykolog) og det er moren hennes også. Anonymkode: bcc1a...8f3 Psykologer er nesten uten unntak meget rare personer. Anonymkode: 937a8...97b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #18 Del Skrevet 15. august 2017 Har heller ikke invitert 2 av mine onkler m frue, men har invitert tante og mine kusiner/fettere fra alle. Det er rett og slett fordi vi ikke har noe forhold. Gidder ikke å invitere de bare fordi det skal se bra ut på papiret. Anonymkode: 428a2...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #19 Del Skrevet 15. august 2017 Jeg har opplevd det samme i to tilfeller (søskenbarn, vi er en gjeng på 15 stykker og to av mine søskenbarn ba alle de andre unntatt meg og søstra mi), og jeg ga ikke gave. Jeg gratulerte i melding på bryllupsdagen, uten å få noe svar så da ble det egentlig lett å ikke gi gave. I vårt tilfelle ble det oppvask etterpå, da moren min valgte å ta det opp. Anonymkode: e66f2...5f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForestRun Skrevet 15. august 2017 #20 Del Skrevet 15. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er tante og onkel, mannen min er bror til faren til bruden. Anonymkode: bcc1a...8f3 Er det bare dere som er tante og onkel som ikke er bedt, eller er det flere? min bror inviterte alle sine tanter og onkler i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå