AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Har 1 barn fra før ( 9 år ) ny mann nå, vi har prøvd siden 2014 å bli gravide. Vore til gynekologer osv. Fått vite jeg har en del cyster , men Testene hans er bra. Jeg skal videre på utredning neste måned. Brukte h spiral 5 år og lurer på om dette kan ha gjort at vi sliter ? Noen som prøvde lenge men ble gravide på egenhånd, helt putselig? Har normal syklus ( 34 dager ) hilsen oppgitt :-/ Anonymkode: 6b85b...cf5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Har ingen personlig erfaring, men har ei veninne som slet lenge med å bli gravid, hun hadde en tett eggleder og han hadde nedsatt spermlvalitet. Men de flushet (?) den egglederen som virket og skulle egentlig i gang med prøverør, men plutselig klaffet det av seg selv. 😃 Så det går, jeg teor man bare må slappe av litt først, ikke stresse med det. Lykke til. Anonymkode: fc2c9...226
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ingen personlig erfaring, men har ei veninne som slet lenge med å bli gravid, hun hadde en tett eggleder og han hadde nedsatt spermlvalitet. Men de flushet (?) den egglederen som virket og skulle egentlig i gang med prøverør, men plutselig klaffet det av seg selv. 😃 Så det går, jeg teor man bare må slappe av litt først, ikke stresse med det. Lykke til. Anonymkode: fc2c9...226 Folk må slutte med det stresse-tullet. Venninnen din ble gravid etter skylling, ikke fordi hun plutselig slappet av. Skjønner ikke folk hva de indirekte sier med de stresse ned utsagnene? Det betyr jo at det er kvinnens feil at hun ikke blir gravid fordi hun ikke slapper av. Anonymkode: 51058...7cf 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Ja, stress er faktisk ikke en faktor. I følge legen min er det lite forskning på feltet og milliarder (ja, faktisk) av eksempler på folk som har blitt til på tross av stress. En millard på jorden lever tross alt i ekstrem fattigdom, altså kjempestress HELE TIDEN, så har du også de utrolig mange som lever i moderat fattigdom og med en usikker framtid, masse stress det også. Barn blir unnfanget i krig, på flukt, under sultkatastrofer, ekstrem fattigdom, i slaveri og også i voldtekt. Så kjære deg, ikke tenk på om du stresser eller ikke. Heller gå inn i "handlingsmodus", gjør alt du kan, push på leger, flytt berg og steiner på din vei. Det å handle er beste medisin for meg hvertfall. Når man kommer igang med disse kunstige forsøkene så er sykehusene flinke altså, mange lykkes med det, håper dere blir en av dem. Anonymkode: 13dd0...cdd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå