Gå til innhold

telefon badet i do. laste ned noe på mac.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg klarte å miste telefonen min i do, så den funker åpenbart ikke. 

Jeg prøver å laste ned instagram på macen min fordi jeg vil holde på der som man kan på nettbrett og telefon. instagram.com er jo bare helt krise, så det er ikke noe vits engang.. får ikke gjort en dritt eller slettet bilder. vil slette noen bilder der asap. men app store lar meg ikke laste ned, vet noen hvorfor? 

og hvis noen gidder å svare på dette: når man har forsikring på telefonen, får man ny når et sånt uhell har skjedd? 

Anonymkode: 401d2...e65

Skrevet

Hvordan klarer folk å hele tiden miste mobilen i do? Synes jeg hører om det både titt og ofte

Anonymkode: 2a7d5...6c0

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer folk å hele tiden miste mobilen i do? Synes jeg hører om det både titt og ofte

Anonymkode: 2a7d5...6c0

Fordi folk ikke en gang kan gå på do uten å sitte med mobilen i hånda. Snakk om å være redd for å gå glipp av et eller annet!

Anonymkode: f0ad9...68d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi folk ikke en gang kan gå på do uten å sitte med mobilen i hånda. Snakk om å være redd for å gå glipp av et eller annet!

Anonymkode: f0ad9...68d

fordi jeg satt og kastet opp mens jeg ringte jobben og sa jeg ikke kunne komme. uansett, var ikke dette som var poenget i innlegget mitt eller?

Anonymkode: 401d2...e65

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mistet telefonen i do fordi jeg hadde den i baklomma på jeansen. 
Jeg tok den med til en el-butikk hvor de åpnet den og forsiktig tørket bort dammene. Så tok jeg alle løse deler forsiktig hjem, la dem pent i et håndkle, pakket løst inn og la den på badegulvet over natten (varmekabler). Etter denne operasjonen har telefonen min funket helt fint i to år. Nå har ikke jeg iPhone, som du sikkert har, men det kan jo funke for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...