AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Ser at Eraze Oslo reklamerer med gode resultater og garanti på fjerning av tatovering. Er det noen her nylig som har benyttet seg av Eraze og hvordan ble resultatet? Kan se av tidligere tråder at enkelte mister pigmenter i huden, mens andre ikke får forventet resultat. Har veldig lyst til å fjerne en gammel tatovering, men er usikker på hvor bra det blir. På forhånd takk for svar. Anonymkode: 61525...eac
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Nei har ikke gjort det men sendte bilde av min lille skrift tatovering og det skulle de ha 15.000 i startpris for og det var kun første behandling, og en tattoo krever opp til 8 behandlinger, så de var altfor dyre for meg !! Anonymkode: 2290f...d6c
Gjest Paranoid Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei har ikke gjort det men sendte bilde av min lille skrift tatovering og det skulle de ha 15.000 i startpris for og det var kun første behandling, og en tattoo krever opp til 8 behandlinger, så de var altfor dyre for meg !! Anonymkode: 2290f...d6c Det var drøyt! Det gjør vondere å fjerne enn å ta tatovering.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei har ikke gjort det men sendte bilde av min lille skrift tatovering og det skulle de ha 15.000 i startpris for og det var kun første behandling, og en tattoo krever opp til 8 behandlinger, så de var altfor dyre for meg !! Anonymkode: 2290f...d6c Uff, det var dyrt. Hva skulle de ha pr. behandling etter startpris da? Anonymkode: 61525...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå