Christy89 Skrevet 30. august 2017 #81 Skrevet 30. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg synes kommentarene mellom dommerene bare blir styggere og styggere... Både den med at hun vil være pensjonist før morten er ferdig tenke, og den "du kan ikke stle på en nordlenning" :o Anonymkode: 2631d...a8a Ja enig. Det er ikke morsomt. Er så lei de alders kommentarene Morten hele tiden får. Som ab sier, skulle virkelig tatt seg ut hvis Lene hadde gjort narr av alderen til Mia Gundersen eller Åse Kleveland. Synes det er ganske barnslig gjort og finner det ikke morsomt. Det blir bare for mye. Rimelig lei Martin og Yousef. Yousef sier han snur seg hvis Morten snur seg. 3
Gjest thejohan Skrevet 30. august 2017 #82 Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "du kan ikke stle på en nordlenning" :o Anonymkode: 2631d...a8a På meg så virka det som at der var et stikk i retning Sandra Lyng Haugen 🙈
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. august 2017 #83 Skrevet 30. august 2017 Fikk ikke sett det i dag, går den i reprise ?
søstertusenfryd Skrevet 30. august 2017 #84 Skrevet 30. august 2017 (endret) Fikser bare ikke Lene M!🤢Ser ut som hun liker artisten,men trykker skjelden,greit nok,men jeg får hetta når hun liksom vrir seg i smerte for at artisten ikke går videre. Blir hyklerisk Det er vel bare å trykke da vel? Martin er så deilig at jeg kan klare meg med å se på han😋Morten er veldig dyktig og litt mindre tåkefyrste enn han pleier.Josef er en trivelig fyr,men vet ærligtalt ikke hva han har åi bidra med mang flinke deltagere👍 Endret 30. august 2017 av søstertusenfryd 2
Gjest Winza Skrevet 30. august 2017 #85 Skrevet 30. august 2017 2 timer siden, Blair Waldorf skrev: Fikk ikke sett det i dag, går den i reprise ? 16:00 lørdag
Christy89 Skrevet 31. august 2017 #86 Skrevet 31. august 2017 Lene begynner å irritere meg litt. Hun trykker så sjeldent. Alle skal vel ha like mange sangere på laget, så hun må jo begynne å trykke mer snart.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #87 Skrevet 1. september 2017 Martin er så irriterende. Snakk om å melke kua når han ska overbevise deltakerne til å velge han. Anonymkode: 51894...092 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 #88 Skrevet 1. september 2017 Sjokkerende at ingen snudde seg på hun som sang opera. Greit, det er ikke helt innafor de sitt felt, men likevel. Lene sa hun var for perfekt? Skjønte ikke helt hva hun mente, men hun begynner å irritere meg. Hun snur seg nesten ikke og skryter mange opp i skyene, så snu deg da? Hun 18 åringen som hun snudde seg på (som hun roset i skyene og klemte familien) synes jeg ikke var SÅ bra. Men det er nå meg. Anonymkode: 9e8fb...c69
Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #89 Skrevet 2. september 2017 Faen som dette programmer begynner å irritere meg, flere ganger når der er noen som er virkelig god så snur de seg ikke men når det kommer en middelmådig sanger snur alle seg
Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #90 Skrevet 2. september 2017 Jeg håper ikke at Martin er med i de neste sesongene, han blir bare alt for mye. Har han ADHD?
Gjest Axl Rose Skrevet 2. september 2017 #91 Skrevet 2. september 2017 Må dere være så frekk mot Martin? Sikkert irriterende dere også av og til ass😂 Digger musikken hans jeg og synes han er en flink dommer og langt i fra irriterende. Ser litt i år pga han er dommer og pga Lene. Hun er deilig😍
Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #92 Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Må dere være så frekk mot Martin? Sikkert irriterende dere også av og til ass😂 Digger musikken hans jeg og synes han er en flink dommer og langt i fra irriterende. Ser litt i år pga han er dommer og pga Lene. Hun er deilig😍 Men vi er ikke dommere, som dommer må det gå an å oppføre seg noenlunde
Christy89 Skrevet 2. september 2017 #93 Skrevet 2. september 2017 40 minutter siden, Winza skrev: Faen som dette programmer begynner å irritere meg, flere ganger når der er noen som er virkelig god så snur de seg ikke men når det kommer en middelmådig sanger snur alle seg Synes det var rart kun en snudde seg da han fra Dubai sang. Han var jo god. 8 minutter siden, Bootyhunter skrev: Må dere være så frekk mot Martin? Sikkert irriterende dere også av og til ass😂 Det er ingen her som mener vi er perfekte og aldri irriterende, men må da være lov å si at han kan være irriterende. Ingen er frekke mot han. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 2. september 2017 #94 Skrevet 2. september 2017 50 minutter siden, Winza skrev: Men vi er ikke dommere, som dommer må det gå an å oppføre seg noenlunde Oppfører seg bra han.
Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #95 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, Bootyhunter skrev: Oppfører seg bra han. Er du litt keen på han?
Gjest Axl Rose Skrevet 2. september 2017 #96 Skrevet 2. september 2017 (endret) 1 time siden, Winza skrev: Er du litt keen på han? Hot han men ikke som i forelska hot. Kun hot. Forelsker meg ikke i menn men kan fint synes mannfolk er hotte. Er jo biseksuell😂 Jeg er fan pga musikken. Skulle ønske jeg var homse så jeg kunne få pause fra kvinnfolk. Endret 2. september 2017 av Axl Rose
Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #97 Skrevet 2. september 2017 13 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hot han men ikke som i forelska hot. Kun hot. Forelsker meg ikke i menn men kan fint synes mannfolk er hotte. Er jo biseksuell😂 Jeg er fan pga musikken. Skulle ønske jeg var homse så jeg kunne få pause fra kvinnfolk. Lene er sykt hot da :D Hun er blitt en milf
Gjest Axl Rose Skrevet 2. september 2017 #98 Skrevet 2. september 2017 10 minutter siden, Winza skrev: Lene er sykt hot da :D Hun er blitt en milf Hun blir bare hottere og hottere den dama
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #99 Skrevet 2. september 2017 49 minutter siden, Winza skrev: Lene er sykt hot da :D Hun er blitt en milf Brukes uttrykket milf om hotte damer i en viss alder nå? Hun har jo ingen barn, så hun er jo ikke en milf i ordets opprinnelig betydning. Anonymkode: b746d...08e 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #100 Skrevet 2. september 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukes uttrykket milf om hotte damer i en viss alder nå? Hun har jo ingen barn, så hun er jo ikke en milf i ordets opprinnelig betydning. Anonymkode: b746d...08e Hva står egentlig milf for? Har det ikke noe med hotte damer med barn? Anonymkode: 9e8fb...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå