AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Noen som vet hvordan man fjerner folk messenger? Folk man har lagt til, men ikke snakker med lenger hvis dere skjønner Anonymkode: 5d43f...b1b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Altså folk man har snakka mes tidligere kommer øverst da man skriver første bokstav . Selv om man ikke er venn med dem lenger eller snakker med dem Anonymkode: 5d43f...b1b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Hva er det du prøver å skjule? Anonymkode: 7b7c0...6ea
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 https://m.facebook.com/mobile/messenger/contacts Anonymkode: b0610...446
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Det gikk i alle fall an før å skjule chaten for den og den. Men de kan skrive pm. Ei venninne av meg er litt irriterende, for hun må bare skrive Hei hver gan hun ser jeg er pålogget. Altså - jeg er ofte pålogget uten å sitte ved dataen jeg... eller at chaten slår seg på med det samme jeg logger på, men bare skal sjekke kjapt om der er kommet noe spennende. Jeg er ikke klar til å chatte hver gang jeg logger meg på liksom... Men hun jobber ikke og har ikke små barn - så da sitter hun vel parat ved dataen hele tiden da, klar til å chatte. Jeg skulle ønske man kunne logge seg inn inkognito - dvs at chaten ikke lyste med det samme man logget seg på. Hvordan gjør man det -hvis det går? jeg bruker egentlig chaten veldig lite. Det går jo an å sende PM selv om jeg ikke er pålogget, jeg bare svarer når jeg får tid, og da får de jo litt lengre og fyldigere svar og. Jeg er veldig dårlg på chat. Jeg sier ikke hadet når jeg går f.eks og svarer ikke på meldinger med en gang alltid - pga jeg går og gjør div ærend underveis. Kanskje stikker jeg til og med på butikken - og jeg sier ikke fra heller alltid. Men enkelte venner tror visst at facebookchatten er litt som irc, msn osv var før, der man hadde en "samtale" - og man liksom var der, og da var det liksom vanlig høflighet å starte samtalen med hei, si fra om man ble borte litt og si hadet når man skulle gå. SÅNN er det ikke lenger. Føler jeg. Og de fleste av mine fb-venner er likedan som meg, men dette har ikke alle fått med seg, kanskje spesielt de godt voksne da, som er vant til vanlig chat. jeg bruker ikke facebook som chat, derfor følger jeg heller ikke chatteetikette. Dessuten kan man svare på chaten i PM når som helst. Og jeg svarer når jeg får tid. Jeg svarer alltid -til slutt, høflighet det. Verste jeg vet er folk som ikke gidder å svare engang. Så av høflighet svare jeg, Men ikke med en gang alltid Anonymkode: 2d14f...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå