Gå til innhold

Stena Line- spørsmål om utestengelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal reise med danskebåten neste uke og lurer på noe. Tidligere i år, i mai, så var jeg på båten, og endte opp med å bli veldig full og gråt. Jeg blacka ut, men husker såvidt at det var noen vektere der, men det var mest fordi vennen min hadde sagt i fra til dem om at jeg var ganske borte. 

Nå lurer jeg på om det er sannsynlig at jeg blir stoppet når jeg går på? Jeg har bestillt billetter og det gikk fint, og jeg har hørt at hvis man blir utestengt så får man et brev om det i posten. Men jeg er sykt redd for at jeg skal bli stoppet, og at det ødelegger hele turen for vennene mine. Hva tror dere om dette? Kan jeg slappe av eller er det en sannsynlighet for at det går dårlig? 

På forhånd tusen takk for svar, er kjempenervøs og klarer ikke å tenke på annet. 

Anonymkode: 8b35b...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som vil skje i ditt tilfelle, men en kompis ble bannlyst på livstid fra stena line pga fyll og aggresjon

Anonymkode: 45d39...f5e

Skrevet

Vet du hvordan han fikk beskjed om det? Fikk han beskjed der og da, eller fikk han et brev?

Skrevet

Om ikke du har hørt noe som helst i etterkant vil nok dette gå veldig bra. Folk drikker seg stadig vekk for fulle på disse båtene og det er vekternes jobb å håndtere det så at de ble tilkalt er ikke rart. Så lenge du ikke lagde mye bråk og oppførte deg fullstendig idiotisk, sloss og lignende så er du nok hjertelig velkommen tilbake om bord :) Kos deg på tur og drikk litt mindre denne gangen :) 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Sirah skrev:

Om ikke du har hørt noe som helst i etterkant vil nok dette gå veldig bra. Folk drikker seg stadig vekk for fulle på disse båtene og det er vekternes jobb å håndtere det så at de ble tilkalt er ikke rart. Så lenge du ikke lagde mye bråk og oppførte deg fullstendig idiotisk, sloss og lignende så er du nok hjertelig velkommen tilbake om bord :) Kos deg på tur og drikk litt mindre denne gangen :) 

Tusen takk for godt svar, nå ble jeg veldig glad! :) Jeg våknet hvertfall opp i min egen lugar og tror ikke jeg gjorde noe idiotisk utover det jeg gjorde. Men igjen, tusen takk, nå ble jeg roligere! :) Skal absolutt drikke mindre denne gangen :D 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva som vil skje i ditt tilfelle, men en kompis ble bannlyst på livstid fra stena line pga fyll og aggresjon

Anonymkode: 45d39...f5e

Vet du hvordan han fikk beskjed om det? Fikk han beskjed der og da, eller fikk han et brev?

Skrevet
2 minutter siden, Anna Merethe skrev:

Tusen takk for godt svar, nå ble jeg veldig glad! :) Jeg våknet hvertfall opp i min egen lugar og tror ikke jeg gjorde noe idiotisk utover det jeg gjorde. Men igjen, tusen takk, nå ble jeg roligere! :) Skal absolutt drikke mindre denne gangen :D 

Folk drikker seg altfor fulle hele tiden både på byen og på båttur :P Du er ikke den første og garantert ikke den siste som har blacket ut på en sånn tur. Om du ikke gjorde noe "værre" enn å gråte så går dette veldig veldig fint :) Venninna de fikk garantert beskjed av vekterne om å få deg i seng og så hadde de glemt hele episoden fem minutter senere.  Dette går helt sikkert fint :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Folk drikker seg altfor fulle hele tiden både på byen og på båttur :P Du er ikke den første og garantert ikke den siste som har blacket ut på en sånn tur. Om du ikke gjorde noe "værre" enn å gråte så går dette veldig veldig fint :) Venninna de fikk garantert beskjed av vekterne om å få deg i seng og så hadde de glemt hele episoden fem minutter senere.  Dette går helt sikkert fint :)

Åh, så bra du sier det :) Ja folk drikker seg jo veldig fulle. Men hvordan tror du man får beskjed om utestenging hvis det skjer? Tror du de sier det der og da, eller sier i fra senere? For hvis de sa noe der og da, så husker jeg det ikke...

Skrevet

Det går nok bra

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Anna Merethe skrev:

Åh, så bra du sier det :) Ja folk drikker seg jo veldig fulle. Men hvordan tror du man får beskjed om utestenging hvis det skjer? Tror du de sier det der og da, eller sier i fra senere? For hvis de sa noe der og da, så husker jeg det ikke...

Jeg vil tro du får et brev i etterkant. Så fulle mennesker får jo sjeldent med seg noe som helst og det er de nok veldig klar over de som jobber der :P

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Jeg vil tro du får et brev i etterkant. Så fulle mennesker får jo sjeldent med seg noe som helst og det er de nok veldig klar over de som jobber der :P

Ok, så bra! For jeg har i hvertfall ikke fått noe i posten :) 

Skrevet
6 minutter siden, Anna Merethe skrev:

Ok, så bra! For jeg har i hvertfall ikke fått noe i posten :) 

Dette går nok veldig fint :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Dette går nok veldig fint :)

Ååh, tusen takk, dette gjorde meg veldig mye roligere! :) 

Skrevet
Akkurat nå, Anna Merethe skrev:

Ååh, tusen takk, dette gjorde meg veldig mye roligere! :) 

Det er bra :) Kos deg på tur!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Det er bra :) Kos deg på tur!

Tusen takk, det skal jeg! :) 

• Liker 1
Skrevet

Du blir kun svartelistet om du har vært i fyllearresten på en av båtene deres. Ellers ikke. Normal fyll er de godt vant med. 

Anonymkode: b25b9...2fd

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du blir kun svartelistet om du har vært i fyllearresten på en av båtene deres. Ellers ikke. Normal fyll er de godt vant med. 

Anonymkode: b25b9...2fd

Å, det var bra å høre! :) Da skal jeg i hvertfall ikke gjenta det som skjedde. Men tror du at hvis man hadde kommet i fyllearresten, at man hadde fått et brev senere, eller bare streng beskjed der og da? 

Skrevet

Om du ikke har hørt noe til nå, så har du neppe noe å bekymre deg for. Fyll er ganske vanlig på danskebåten, men med mindre du har vært voldelig, stjålet eller gjort noe annet kriminelt så har man som regel ikke noe å bekymre seg for. Man skal egentlig jobbe ganske hardt for å havne i fyllearresten og/eller bli svartelistet. Kos deg på tur der du drikker litt mindre :)

Anonymkode: b1113...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...