Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at sinnarynken bare blir mer og mer synlig!! Er det andre behandlingsmåter enn botox som faktisk fungerer for å redusere synligheten av denne? Gjerne noe som ikke ruinerer meg helt.

Anonymkode: e863d...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kun botox så vidt jeg vet. Eller ansiktsløft da men det er jo kirurgisk og enda dyrere.
Botox må man ta hver 2-3 måned, så det blir jo dyrt i lengden det også..
Hvor gammel er du?

Anonymkode: d6b51...82f

Skrevet

Jo mer du ser på den, jo sterkere virker den. Er ikke sikkert andre legger merke til den en gang.

Skrevet

Mine sinnarynker er tydeligere om morgenen, fordi jeg alltid ligger på siden og sover. Så om man klarer å sove på rygg, så er det mest forebyggende ;) Ellers er det viktig å gi huden nok fukt, men først må man finne ut om man trenger fukt via vann eller fett, eller begge deler.

Anonymkode: dec5e...46b

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine sinnarynker er tydeligere om morgenen, fordi jeg alltid ligger på siden og sover. Så om man klarer å sove på rygg, så er det mest forebyggende ;) Ellers er det viktig å gi huden nok fukt, men først må man finne ut om man trenger fukt via vann eller fett, eller begge deler.

Anonymkode: dec5e...46b

Enig! hos meg så funker det med fuktighet på rynkene. Hva med restylan?

Anonymkode: 559c3...090

Skrevet

Bestill frownies fra iHerb :) de gir en effekt i hvert fall i noen timer. Anbefales å bruke de når man sover.

Kremer som inneholder retinol kan og ha en god effekt! Finnes billig på iHerb :) 

Anonymkode: 4d7d7...58e

Skrevet

Funker med fillers. Holder lengre en botox også.

Skrevet

Ikke tenk på det. Elsk deg selv for den du er 😊

Skrevet

Retinol skal visstnok funke. Vet ikke om jeg tror på det, men skader ikke å prøve. Jeg har begynt å bruke Retinol serum fra Paula's choice forebyggende. Har en meget svak sinnarynke, men den syns kun om jeg myser/strammer musklene, ikke når jeg slapper av i musklene. Bruker også serumet rundt øynene på natten. Skal visst forebygge kråketær også. Vil helst unngå botox eller fillers, men mulig jeg tyr til det på sinnarynka etterhvert. Tester Retinol først ihvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...