Virrevirrevapp Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Hei, vil bare tipse om serien "Kjærlighetssorgens DNA" som går på NRK nå, og 3 av 4 episoder ligger ute på NRK nett-tv. Det er rett og slett hvordan kroppen blir påvirket av å sørge, jeg syntes den var veldig interessant og kjente meg mye igjen i den. Serien følger 2 dansker i 20- og 30-årene som har blitt dumpet og har kjærlighetssorg, og hvordan det påvirker hvordan de opplever ting. De blir målt og testet og møter en psykolog, blant annet. https://tv.nrk.no/serie/kjaerlighetssorgens-dna 1
helledussen Skrevet 16. august 2017 #2 Skrevet 16. august 2017 På 8/14/2017 den 21.06, Virrevirrevapp skrev: Hei, vil bare tipse om serien "Kjærlighetssorgens DNA" som går på NRK nå, og 3 av 4 episoder ligger ute på NRK nett-tv. Det er rett og slett hvordan kroppen blir påvirket av å sørge, jeg syntes den var veldig interessant og kjente meg mye igjen i den. Serien følger 2 dansker i 20- og 30-årene som har blitt dumpet og har kjærlighetssorg, og hvordan det påvirker hvordan de opplever ting. De blir målt og testet og møter en psykolog, blant annet. https://tv.nrk.no/serie/kjaerlighetssorgens-dna Helt enig. Lærte masse av denne serien. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 La meg gjette.. Alle tre er damer.. Anonymkode: a3b30...ea4
Virrevirrevapp Skrevet 16. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2017 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette.. Alle tre er damer.. Anonymkode: a3b30...ea4 To menn og ei dame. Han som har hatt kjærlighetssorg lengst, er mann. Endret 16. august 2017 av Virrevirrevapp
helledussen Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Enig i at dette er en veldig bra serie som har lært meg mye om kjærlighetssorg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå