estrella Skrevet 15. august 2017 #21 Skrevet 15. august 2017 Ikke så jævlig mye Handlet for 8910,- og har spart 208,-. Fra januar til nå. Handler ikke så ofte på rema, foretrekker coop.
Million Skrevet 15. august 2017 #22 Skrevet 15. august 2017 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt avsporing, men hvor ordner man alik at man får 3% rabatt med yabank? Anonymkode: 6f338...5ee Det får man påminnelse pr epost om å velge den 1. i hver måned. Man velger altså sin rabatt hver måned, men man kan bytte underveis i måneden om man vil, f.eks. om du skal på ferie osv. Da velger man kanskje heller rabatt på utenlandskjøp eller før skolestart velger man rabatt i bokhandler osv. Du får altså en epost med påminnelse om å velge månedens rabatt, og da havner på en nettside hos Ya-bank, der står rabattene man kan velge mellom hver måned. Man taster inn epostadr. sin og klikker velg. Det er gjort på et halvt minutt. PS! Dette er kredittkortet deres altså Endret 15. august 2017 av Million 1
penny_ Skrevet 15. august 2017 #23 Skrevet 15. august 2017 3 timer siden, Husholdning1 skrev: Og som oftest høyere pris i utgangspunktet. Det er nesten helt likt. Bare se her: http://enhver.no/priser/ 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min har slutta å fungere etter jeg gikk over til ny Tlf. Handler uansett aldri på Rema lenger så kommer sikkert til å slette appen, Anonymkode: d46f5...e17 Takk for informasjonen. Det var veldig interessant. 1
applestories Skrevet 15. august 2017 #24 Skrevet 15. august 2017 Beløpet jeg har spart er 0,5% av det jeg har betalt. Rema har ikke butikk her jeg bor, og siden jeg ikke handler der så ofte glemmer jeg at jeg må betale med debetkortet. Hadde kanskje kommet opp i 0,6% om jeg hadde husket det hver gang
Cavia Skrevet 15. august 2017 #25 Skrevet 15. august 2017 Jeg har ingen Rema i nærheten, og jeg er student som bor alene, så det har ikke blitt noen store summer, På appen min står det at jeg har brukt 974kr og spart 124kr og det er jo ikke dårlig. Siden jeg handler der sjelden blir det til at jeg handler visse ting der som ikke finnes i andre butikker, og da havner jo akkurat de på 10-på-10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå