Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som benytter seg av den Æ-appen fra Rema 1000?

Hvor mye sparer dere egentlig, i løpet av en vanlig uke eller måned?       

Anonymkode: 85be8...8f9

Skrevet

Nettopp startet med å bruke den så kan ikke si at jeg har spart spesielt mye, men nå er jo Rema 1000 en av de billigste butikkene og Æ-appen git også 10% på frukt og grønt 

Anonymkode: f7ad2...a12

Skrevet

Veldig lite. Registrerer at en del produkt har gått opp i pris etter app`en ble lansert...

• Liker 1
Skrevet

Siden mars har jeg spart 330kr.. Handlet for 11.128. Ææææ har itj blitt rik, for å si det sånn. Men 330kr spart er 330kr tjent.

Prisene har fått et lite hopp generelt. Grønnsakene er dyrere. Så har vel egentlig ikke tjent noe.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp startet med å bruke den så kan ikke si at jeg har spart spesielt mye, men nå er jo Rema 1000 en av de billigste butikkene og Æ-appen git også 10% på frukt og grønt 

Anonymkode: f7ad2...a12

Hvor mye bonus gir for eksempel Trump-bonus, eller de Coop-greiene da?   

Skrevet

Mener at Kiwi er en av de billigste butikkene akkurat nå. 

Anonymkode: 0a7fa...fb2

• Liker 1
Gjest boblebrist
Skrevet

Siden januar har jeg handlet for litt over 16 000 og tjent inn bare ca 550. Hadde jeg hatt et mer bevisst forhold til det kunne jeg sikkert spart mer, men kjenner jeg liker trumf (og trippeltrumf) bedre. 

Skrevet

Har handla for 10.000 og noe, og spart 988. 

Sparer mye på mine faste varer, selv om noen har gått opp i pris, har ikke alle det.

Anonymkode: 6f338...5ee

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kiwi har 15% på frukt og grønt til vanlig, Coop har vel 11%.

Siden appen ble lansert i januar, har jeg betalt kr 10 166,01 og spart kr 928,23.

Anonymkode: 56883...aeb

Skrevet

Da jeg har et stykke å kjøre til Rema så blir det kun for storhandel, og gjerne 1000-1500 kr. Først koster produktene på Rema 20-50% mindre enn på nærbutikken vår, og deretter gir Æ en besparelse på 50-100 kr alt etter hva jeg kjøper. Og det på produkter som har samme pris som hos konkurrenten Kiwi og lavere pris enn den andre konkurrenten Extra.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1%.

Skrevet

Totalt har jeg spart 1048. Har handlet for 13798.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, n0mdeplume skrev:

Veldig lite. Registrerer at en del produkt har gått opp i pris etter app`en ble lansert...

Det gjelder alle dagligvarebutikker.

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener at Kiwi er en av de billigste butikkene akkurat nå. 

Anonymkode: 0a7fa...fb2

En av de billigste sammen med Rema, ja ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som benytter seg av den Æ-appen fra Rema 1000?

Hvor mye sparer dere egentlig, i løpet av en vanlig uke eller måned?       

Jeg sparer ca 30 kr pr gang jeg er å handler. Sist var det 28 kr for eksempel. Kjøper mye faste varer, og da får jeg stort sett alltid god rabatt på sluttsummen. Handler to til tre ganger i uka, litt avhengig av hvor flink jeg er til å planlegge.

På appen min står det nå (siden den ble lansert):

"Du har handlet for 19.699 kr. Du har spart 2347,-kr"

For å spare enda mer på dagligvarebudsjettet, har jeg skaffet meg YA-bank kredittkort. På dette kortet kan man velge mellom 4 faste rabattkategorier å få cashback/rabatt på hver mnd. F.eks. dagligvarer eller internettkjøp eller utenlandskjøp. Jeg velger alltid 3% på dagligvarer.

I appen registrerer man bankkortet sitt, slik at rabatten 10-på-10 trekkes automatisk før man betaler. Man kan kun registrere bankkort (debetkort) og ikke kredittkort i Æ-appen. Men jeg får kassereren til å scanne Æ-medlems-strekkoden min på mobilen istedet (sånn som man gjør som medlem hvis man skal betale kontant), så dras rabatten av i kassen. Deretter betaler jeg med YA-bank kredittkortet.

På den måten får jeg 13% rabatt på de varene jeg har handlet mest, og 3% på de andre varene.

OBS!

Legger til at selvsagt betaler jeg HELE saldoen på kredittkortregningen hver eneste måned, så ingen renter påløper!

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kun 1%

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

Kun 1%

Men coop og Kiwi har vel mye mer rabatt på frukt og grønnsaker, enn det Rema 1 000 har? 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men coop og Kiwi har vel mye mer rabatt på frukt og grønnsaker, enn det Rema 1 000 har? 

Og som oftest høyere pris i utgangspunktet.

Skrevet
4 timer siden, Million skrev:

Jeg sparer ca 30 kr pr gang jeg er å handler. Sist var det 28 kr for eksempel. Kjøper mye faste varer, og da får jeg stort sett alltid god rabatt på sluttsummen. Handler to til tre ganger i uka, litt avhengig av hvor flink jeg er til å planlegge.

På appen min står det nå (siden den ble lansert):

"Du har handlet for 19.699 kr. Du har spart 2347,-kr"

For å spare enda mer på dagligvarebudsjettet, har jeg skaffet meg YA-bank kredittkort. På dette kortet kan man velge mellom 4 faste rabattkategorier å få cashback/rabatt på hver mnd. F.eks. dagligvarer eller internettkjøp eller utenlandskjøp. Jeg velger alltid 3% på dagligvarer.

I appen registrerer man bankkortet sitt, slik at rabatten 10-på-10 trekkes automatisk før man betaler. Man kan kun registrere bankkort (debetkort) og ikke kredittkort i Æ-appen. Men jeg får kassereren til å scanne Æ-medlems-strekkoden min på mobilen istedet (sånn som man gjør som medlem hvis man skal betale kontant), så dras rabatten av i kassen. Deretter betaler jeg med YA-bank kredittkortet.

På den måten får jeg 13% rabatt på de varene jeg har handlet mest, og 3% på de andre varene.

OBS!

Legger til at selvsagt betaler jeg HELE saldoen på kredittkortregningen hver eneste måned, så ingen renter påløper!

Litt avsporing, men hvor ordner man alik at man får 3% rabatt med yabank?

Anonymkode: 6f338...5ee

Skrevet

Min har slutta å fungere etter jeg gikk over til ny Tlf. Handler uansett aldri på Rema lenger så kommer sikkert til å slette appen, 

Anonymkode: d46f5...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...