Gjest lmari Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg tenkte å lage suksessterte neste uke, men da trenger jeg vel en mandelkvern eller noe for å hakke mandler? Hvor får man kjøpt sånt, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #2 Del Skrevet 13. januar 2005 I Oslo finne du det sikkert i Jernia butikker og på Glassmagasinet. Sikkert mange andre steder også. En slik hånddrevet kvern er alt du trenger om du ikke er storprodusent av malte mandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 13. januar 2005 #3 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg kjøpte på Jernia før jul. Tror jeg betalte 198,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scheherazade, ii Skrevet 13. januar 2005 #4 Del Skrevet 13. januar 2005 Du trenger ikke mandelkvern for å lage suksessterte. Har du food processor? Eller noe lignende? Hvis ikke går det bra med en stor kniv og litt tålmodighet også. Mandelkvern maler veldig fint, det blir nesten som mel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. januar 2005 #5 Del Skrevet 13. januar 2005 Som Scheherazade sier trenger du ikke mandelkvern, det har jeg aldri brukt. Foodprocessoren maler dem til mel på et blunk. Kniv går kanskje litt tregt, en annen mulighet er å legge dem i en sterk pose og så dra fram en kjevle og knuse på den måten (og få ut litt frustrasjon samtidig ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. januar 2005 #6 Del Skrevet 13. januar 2005 Nope, har ikke foodprocessor. Men kniv og/eller kjevle har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 13. januar 2005 #7 Del Skrevet 13. januar 2005 En Blender burde også funke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. januar 2005 #8 Del Skrevet 13. januar 2005 ... Har ikke det heller, jeg.... *lmari er dårlig utstyrt på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå