AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Del Skrevet 14. august 2017 En tabbe som gikk ut over andre mennesker/bedriften du jobbet i? Jeg hadde selv sommerjobb på det lokale bryggeriet for mange år siden. En av oppgavene mine var å lage øl. Dette var ikke vanskelig, jeg hadde en oppskrift som fortalte nøyaktig hvor mye som skulle måles opp av hva og slenges i tanken, og hvilke knapper som skulle trykkes på slik at prosessen gikk riktig for seg. Dette var min andre sommer her, og jeg følte meg ganske dreven. Men så en dag skummet det plutselig så fryktelig i tanken. Viste seg at jeg hadde blandet feil, og hele tanken med mange tusen liter nesten ferdig øl måtte helles ut :S Anonymkode: a82f4...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Del Skrevet 14. august 2017 I frykt for å bli gjennkjent forteller jeg ikke så mye detaljer, men: jeg mistet flere kasser med dyre varer utover gulvet og nesten alt måtte kastes, flere tusen rett i søpla Anonymkode: 2f529...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #3 Del Skrevet 15. august 2017 Veltet med en lastebil om vinteren, og ingen snø som dempet for fallet ble en pen utgift for bedriften etter at bilen ble reparert. Gikk heldigvis bra med meg Anonymkode: ad834...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #4 Del Skrevet 15. august 2017 Ja har gjort en kjempebommert for mange år siden ved å gi en annens medisin til en pasient. Var super stresset og hadde en liste lang som et vondt år selv om det selvsagt ikke er en unnskyldning for å forbudte medisinposer. Heldigvis brukte personene samme medisiner og doser så hadde ordentlig flaks. Anonymkode: b7f4b...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Del Skrevet 15. august 2017 Reisebyrå. Booket reise til feil destinasjon og kunden oppdaget det på flyplassen, ble masse stress og ekstra utgifter for reisebyrået...uff. Anonymkode: 52d72...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 15. august 2017 #6 Del Skrevet 15. august 2017 Jada, er med i million-klubben for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå