Gå til innhold

Kan jeg annulere leiekontrakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd én måned i en leilighet/praktikantbolig, og huseier bor i samme hus. Dette er to voksne med to små barn, og huset er helt nytt. Og jaggu lurer jeg på hva de har kjøpt for alle pengene de sparte på isolering!! Jeg hører ALT. Ungene er jo ikke akkurat lavmælte, men jeg føler det er frekt å ikke si "prosit" når jeg hører de voksne nyse. Altså, det kan jo ikke være slik?? Det er tramping og roping og løping og hopping hele tiden, og det er utrolig vanskelig å konsentrere seg om noe. 

Jeg føler heller ikke jeg kan ha besøk av noen, da huseierne også kan høre alt JEG sier.. 

Det viktigste punktet er nok katten, hun nekter å være inne, og hvis jeg prøver å holde henne inne er hun så stressa at hun bare sitter og rister.

Hva kan jeg gjøre??

Anonymkode: 96682...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si opp og forholde deg til oppsigelsestiden i kontrakten din. Ikke noe av det du har skrevet er grunnlag for heving av kontrakt.

Anonymkode: 3ca94...b9a

• Liker 5
Skrevet

Det er bare til å la være å betale husleien så sier de deg opp og problemet er løst!

Anonymkode: 66f06...936

Skrevet

Din katt? Er hun vandt til å være innekatt? Skal hun få gå ut etterhvert? 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare til å la være å betale husleien så sier de deg opp og problemet er løst!

Anonymkode: 66f06...936

Neppe. Fortsatt like lang oppsigelsestid og TS pådrar seg gjeld til utleier. 

Anonymkode: 3ca94...b9a

Skrevet

Hvis det er så lytt som du sier, så er det ikke sikkert at leiligheten er godkjent for utleie. Ta kontakt med kommunen.

Anonymkode: 3ffad...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...