Gå til innhold

Sex mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha sex mens man har mensen? Er det like deilig?

Sleiker dere dama da hun har mensen? Hva føles det?

Anonymkode: 4d7a5...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan fint ha sex på de dagene hvor jeg blør minst, har bare et håndkle under hvis det skulle komme noe. Han får ikke drive å tukle nedi der, så fingre og munn er no-go. 

Anonymkode: b4a6d...da7

Skrevet

Pleier ha sex i dusjen når jeg har mens, ingen slikking. 

Anonymkode: 8352d...b1e

Skrevet

For min del er det vondt med sex når jeg har mensen, så vi har ikke sex da. 

Og det kunne aldri falt meg inn å la han slikke meg mens jeg har mensen.

Anonymkode: b1157...863

Gjest Epiphany
Skrevet

Dagene hvor jeg har en normal blødning har vi sex i dusjen, og dagene hvor jeg har veldig lite har vi sex i sengen med et håndkle under, og kondom. Da er det kun samleie, ingen fingre og ikke oral. 

Skrevet (endret)

Helt normalt. Og å sleike noen som har mensen er nok ikke like vanlig, da burde man isåfall ta seg en god dusj først og bruke tampong, menskopp el.

Endret av Blod
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert like vanlig som alt annet😊jeg personlig foretrekker andre løsninger under mensen. 

Skrevet

Vi har det av og til, men jeg liker det ikke fordi det fører til blod på håndkle/sengetøy og krever ekstra vaskestyr. Men han sier han syntes det er like deilig som ellers og bryr seg ikke om å få blod på hverken pikken eller fingrene :)

Anonymkode: 54acc...935

Skrevet

Jeg blir ekstra kåt når jeg har mensen, og synes det er dødsdigg å ha sex da, gjerne også bli slikket men det er en sjeldenhet.

Liker det grisete og "uakseptabelt" jeg 🙄

Anonymkode: b1e04...f77

• Liker 1
Skrevet

Har gjerne sex når jeg har mensen. Er selvfølgelig nøye med dusj og hygiene. Evt slikking blir med menskopp, for gammelt blod smaker ikke godt 😂 Har ofte vondt i rompa når jeg har mensen, så ikke analsex med mindre jeg klarer å slappe ekstra godt av. Viktig å ha noe under som samler opp evt blod. Vi har som regel sex med sengelaken uansett, fordi jeg spruter mye. 

Anonymkode: adf01...453

Skrevet

Har gjerne sex i dusjen når jeg har mensen. Ikke uvanlig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...