Thomasine Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 Mener at jeg for en stund siden "dumpet" borti et diskusjonsforum som kun handlet om barn i ulike aldre og det å være forelder. Ja, jeg har brukt Barn og familie - og fått mange nyttige svar her!! men der var kategoriene delt opp i aldre - 1-åringer - 2-åringer osv. Man kunne få spesifikke råd tilpasset spesifikke aldre. F.eks kune jeg spørre om hva gjennomssnittsvekten for barn, både gutter og jenter er? Ikke gjennomsnittet for barn i den alderen generelt - men for kjønnene. Og om jeg ikke husker feil var det også endel om hva som er typisk for 7-åringen; temperement, hva skal de klare/mestre?.....osv. Fant "Oss i mellom", men der er det jo INGEN som frekventerer.... :o Iallefall ikke på de diskusjonene jeg er ute etter... Jeg trives så godt her og får stortsett svar når det gjelder at jeg trenger ikke diskutere der det jeg kan ta her... :-) Noen som har vært borti det jeg etterlyser?! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 12. januar 2005 #2 Del Skrevet 12. januar 2005 Nybakt mamma har forum også for eldre barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 12. januar 2005 #3 Del Skrevet 12. januar 2005 www.dinbaby.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #4 Del Skrevet 13. januar 2005 www.nybaktmamma.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 13. januar 2005 #5 Del Skrevet 13. januar 2005 www.foreldrehuset.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 13. januar 2005 Takk for tips og svar, jenter! Men, det er for det meste for mindre barn og jeg er primært ute etter skolebarn, som her: http://ossimellom.com/forum/index.php?c=20 Men som dere ser ser det ikke ut til at jeg ville fått rare responsen der... :o (...hvis ikke dere løper inn da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #7 Del Skrevet 13. januar 2005 Takk for tips og svar, jenter! Men, det er for det meste for mindre barn og jeg er primært ute etter skolebarn, som her: http://ossimellom.com/forum/index.php?c=20 Men som dere ser ser det ikke ut til at jeg ville fått rare responsen der... :o (...hvis ikke dere løper inn da... ) Du kan prøve engelske/amerikanske forum: www.cosmomag.com (så velger du messageboards) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 13. januar 2005 Du kan prøve engelske/amerikanske forum: www.cosmomag.com (så velger du messageboards) Takk for link! Men føler ikke at jeg får uttrykt akkurat det jeg vil på engelsk - iallefall ikke f.eks i forhold til en sønn som f.eks soser og vimser.... :o :-? Dessuten har også kulturen noe å si. Noen steder får slike "vimsete" barn korreks på en måte som ikke ville falt meg inn!!! Og andre steder er det til og med anbefalt!! Det ville vært så mye lettere å kunne diskutere, åpne og lufte seg med andre som har barn på samme alder!!! Ja, jeg vet jeg kan bruke KG, med ofte så blir slike gjentagende spørsmål og problem litt "mye" for de som ikke har barn på den alderen - og det skjønner jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå