Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er uendelig mange tråder om dette, men jeg lager nå likevel dette innlegget..

Okay, saken er den at jeg snakker litt med en fyr på messenger. Den siste uken har han vært super opptatt og det er først i dag jeg har sett han vært aktiv på Facebook og insta.. Jeg sendte siste melding for en uke siden som han ikke har lest enda.. Spørsmålet mitt er; skal jeg skrive melding til han (hvis vi er aktive på samme tidspunkt) eller ville dere ventet til han ser meldingen fra meg og svarer...? Jeg ønsket han egentlig bare god tur og lykke til, så det er kanskje ikke noe å svare på, men igjen, han har ikke sett denne meldingen..

Hva ville dere gjort? Jeg vil ikke virke for pågående heller...

Anonymkode: 20533...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sendt noe nytt. 

Anonymkode: d516e...a43

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke sendt noe nytt. Ballen ligger hos han

Anonymkode: bb83d...7c1

Skrevet

Hmm..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm..

Ja, det var egentlig det jeg hadde bestemt meg for, men nå har vi likt hverandres bilder på Instagram og Facebook, og vi er aktive om hverandre..  Det virker litt sånn at vi begge venter på at den andre skal ta kontakt..

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Kan ikke se at det gjør noe, om du ønsker han lykke til og god tur.

Endret av Catalina Culès
Skrevet
6 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Kan ikke se at det gjør noe, om du ønsker han lykke til og god tur.

Jeg har allerede ønsket han lykke til og god tur i meldingen jeg sendte for en uke siden..

Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede ønsket han lykke til og god tur i meldingen jeg sendte for en uke siden..

Da hadde jeg avventet og sett om han tok kontakt.

Skrevet

Er han på ferie? Eller annen tur, siden han er så travel at han ikke leser meldinger? Har han ikke vært aktiv overhodet på messenger/facebook denne perioden?

Anonymkode: 8211a...779

Skrevet

Han har kanskje lest den ved å dra ned varselet på telefonen uten å gå inn på selve meldingen.. ville ikke sendt noe nytt.

Skrevet

Hadde ventet en dag tror jeg...

• Liker 1
Skrevet

TS her.. 

Jeg har lagt ut bilde på både face og insta, og han har likt begge to! Men likevel har han ikke sett siste meld fra meg som jeg sendte for 1 uke siden. Det kan jo selvfølgelig hende, som jeg så en allerede har kommentert, at han har lest meldingen, men ikke åpnet den.. Da vil jo ikke jeg få beskjed om at den er lest..

En av oss må sette i gang samtalen igjen.. Vi er aktiv på samme tidspunkt, men ingen tar det første steget. Den siste meldingen jeg sendte til han var jo egentlig ikke noe å svare på annet enn "takk"..

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han på ferie? Eller annen tur, siden han er så travel at han ikke leser meldinger? Har han ikke vært aktiv overhodet på messenger/facebook denne perioden?

Jo, men det har vært opplegg fra morgen til kveld i en uke, så jeg vet han har vært super opptatt.. Regnet med at jeg ikke kom til å høre noe fra han.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men det har vært opplegg fra morgen til kveld i en uke, så jeg vet han har vært super opptatt.. Regnet med at jeg ikke kom til å høre noe fra han.. 

Men uansett - hvis man er på ferie - har man tid til å lese en melding og gi et kort svar. Er man interessert, så burde man klare å gi fra seg en liten lyd i løpet av en uke. Hva er det han gjør på ferie da, som gjør at det er opplegg fra morgen til kveld? Blir sliten ved tanken :sjokkbla: For meg høres det dessverre ut som han ikke er så veldig giret :( Er han et sted hvor han møter mange single? Og er han en typisk person som lett flørter osv? 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men uansett - hvis man er på ferie - har man tid til å lese en melding og gi et kort svar. Er man interessert, så burde man klare å gi fra seg en liten lyd i løpet av en uke. Hva er det han gjør på ferie da, som gjør at det er opplegg fra morgen til kveld? Blir sliten ved tanken :sjokkbla: For meg høres det dessverre ut som han ikke er så veldig giret :( Er han et sted hvor han møter mange single? Og er han en typisk person som lett flørter osv? 

Kan godt hende det var mange single der. Han har veldig mange venner, spesielt jenter... 🤔 Jeg er veldig enig i at han burde gitt lyd fra seg.

Vi var aktive om hverandre i hele går, men jeg fikk ikke melding av han. Dum som jeg var så sendte jeg han en melding 😫 Og jeg har ikke fått svar! Så ferdig med han!!

TS

Skrevet

Jeg hadde sendt en til...hva har du å tape på det ? var ikke akkurat som den forrige var noe særlig... Og om han liker deg så gjør det ingenting om du sender en til... liker han deg ikke,neivel da svarer han sikkert ikke på den heller men da vet du det ivertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...