Snabelsnuppa Skrevet 12. januar 2005 #1 Del Skrevet 12. januar 2005 Er naturlig skeptisk til piller som skal gi deg vekttap, men nærer også et visst håp om at det skal finnes noe der ute som faktisk virker... Fant annonsen på slankenett.no, som mange her inne tydeligvis kjenner til. Har noen prøvd disse pillene og fått gode resultater (eller dårlige...)? http://www.wellex.no/index.php?option=com_...&id=6&Itemid=41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. januar 2005 #2 Del Skrevet 13. januar 2005 Dessverre, de virker ikke. Ja, jeg har forsøkt :oops: og er ikke spesielt stolt av det. Men så kan jeg kanskje hindre andre i å sløse bort pengene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2005 Dessverre' date=' de virker ikke. Ja, jeg har forsøkt :oops: og er ikke spesielt stolt av det. Men så kan jeg kanskje hindre andre i å sløse bort pengene sine...[/quote'] Det var i grunnen det jeg tenkte. Hører vel til under kategorien "Når noe er for godt til å være sant, så er det som regel akkurat det!" Får sette min lit til treninga jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå