Gå til innhold

Dater en, men tror ikke han er så keen lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en fyr og snakket sammen hverdag. Men i det siste har de vært lite kontakt å få fra han. Han sprute meg på fredag og vi kunne møtes, sa ja og gledet meg til dette. 

Men så avlyste han i siste liten. 

Han sier han liker meg, men nå har han altså tatt mindre kontakt

Burde jeg sende en mld der det står

Hei, lurer egentlig på om du har lyst til å te meg? :) eller virker det for påtrengende.. 

Vil bare ha et ærlig svar, men er redd for å skremme han vekk også.. 

Jente 22 år

Anonymkode: 28a1a...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er desp. Avvent og se

Anonymkode: fd381...e5a

• Liker 1
Skrevet

Nei, du bør absolutt ikke sende den meldingen. Da risikerer du at han får enda mindre lyst. Det kam hende han hadde en god grunn til å avlyse, men hvis han er interessert vil han ta kontakt og finne et nytt tidspunkt. Det beste du kan gjøre nå er å trekke deg tilbake og avvente ☺️

Anonymkode: dcd4b...063

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du bør absolutt ikke sende den meldingen. Da risikerer du at han får enda mindre lyst. Det kam hende han hadde en god grunn til å avlyse, men hvis han er interessert vil han ta kontakt og finne et nytt tidspunkt. Det beste du kan gjøre nå er å trekke deg tilbake og avvente ☺️

Anonymkode: dcd4b...063

Enig!

Anonymkode: c3ca3...71b

Skrevet
4 timer siden, BethD skrev:

Fått noen forklaring eller ? :)

Hei, nei. Har heller ikke sendt noe mld til han. Men han snapper meg om alt annet 

Anonymkode: 28a1a...aec

Skrevet

Værsåsnill å se Matthew Hussey sine videoer på YouTube før du gjør noenting

Skrevet

Dere snakket sammen hver dag. Han sier han liker deg og avtalte møte. Han måtte avlyse pga det sikkert komm noe i veien. Og nå er det "stille" fordi han ikke bombanderer deg med meldinger?

Sitter du deg ned på kjøkkenet hjemme og venter til mamma kommer med mat til deg???

Ta initiativ selv. Ikke hør på de andre hønsene her som sier det er desperat. De er bare arrogante småtøser som er vandt til å få alt i hendene i datingmarkede fordi de er kvinner. Menn liker damer som tar initiativ selv og ikke skal spille spill eller overlegen. Du trenger ikke sende melding med engang. Men 3 dager etter det møtte hadde vært perfekt å starte opp samtalen igjen. Ta initiativ selv!

Anonymkode: fdc51...b62

Skrevet
20 minutter siden, Prestekragen skrev:

Værsåsnill å se Matthew Hussey sine videoer på YouTube før du gjør noenting

Dette var gull !!! 😂👏🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...