AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Jeg mener de som er over snittet glad i oppmerksomhet. Det er en slektning jeg mener her, så litt vanskelig å unngå vedkommende. Selv er jeg dessverre introvert og blir fort lei folk. Men hun her, takler ikke at andre har oppmerksomhet. Hun snakker med høy stemme, har lett for å snakke veldig med kroppen i tillegg og bevegelsene kan fort gjøre at ting faller ned fra bord og hun slår til folk. Hun kommenterer folk og klarer aldri å finne på noe selv. Veldig veldig avhengig av andre for å ha det gøy. Etter et selskap kan være nok for meg, mens hun spør om noen blir med hjem eller begynner å ringe rundt for å høre om folk kan bli med å finne på noe. Om noen skal ta bilde skal hun være med på hvert eneste. Eller prøve å være morsom og komme med ansiktet eller fingrene oppi kamera så man ikke får tatt bilde av det man skal ta av. Hun er også veldig flink til å stille seg foran folk. Og ringetonen?? Den er så høy at en skulle tro hun ikke hadde hørsel. Noen som vet hva som "feiler"? Anonymkode: 055d0...a69 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener de som er over snittet glad i oppmerksomhet. Det er en slektning jeg mener her, så litt vanskelig å unngå vedkommende. Selv er jeg dessverre introvert og blir fort lei folk. Men hun her, takler ikke at andre har oppmerksomhet. Hun snakker med høy stemme, har lett for å snakke veldig med kroppen i tillegg og bevegelsene kan fort gjøre at ting faller ned fra bord og hun slår til folk. Hun kommenterer folk og klarer aldri å finne på noe selv. Veldig veldig avhengig av andre for å ha det gøy. Etter et selskap kan være nok for meg, mens hun spør om noen blir med hjem eller begynner å ringe rundt for å høre om folk kan bli med å finne på noe. Om noen skal ta bilde skal hun være med på hvert eneste. Eller prøve å være morsom og komme med ansiktet eller fingrene oppi kamera så man ikke får tatt bilde av det man skal ta av. Hun er også veldig flink til å stille seg foran folk. Og ringetonen?? Den er så høy at en skulle tro hun ikke hadde hørsel. Noen som vet hva som "feiler"? Anonymkode: 055d0...a69 Invaderende personlighet.Min søster du beskriver der. Fysjameg.Klarer henne ikke.Stjeler ALL min energi. Anonymkode: 961a8...10f 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Værste er når de gjør en sak av at alle ikke er som dem, og hvor kjedelige man er hvis man velger å ikke underholde dem med meningsløst snakk som de liker så godt. Anonymkode: 694b3...2d1 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Invaderende personlighet.Min søster du beskriver der. Fysjameg.Klarer henne ikke.Stjeler ALL min energi. Anonymkode: 961a8...10f Synes på en måte det er litt stygt, men hun er mer til irritasjon enn glede dessverre. I tillegg bemerker hun alt. Det er ingenting som kan hvisket, gjøres i hemmelighet uten at hun får det med seg. Anonymkode: 055d0...a69 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 (endret) Makter ikke slike folk de suger ut all energi. Har også en slektning som er slik, det blir med minimal kontakt. Er sikker på at en dag kommer jeg til å sprekke. Blander seg i alt, har alltid noe å si, MÅ være midtpunktet. Absolutt ingen sosiale antenner, Ikke godt å vite hva som feiler de. Endret 14. august 2017 av Catalina Culès
Bakepulver Skrevet 14. august 2017 #6 Skrevet 14. august 2017 (endret) Du beskriver også en av mine familiemedlemmer. Mye likt foruten dette med ringetonen på mobilen og den sprøe oppførselen når det dukker opp et kamera. Hun går på veggene av være alene og sier selv at hun får energi av å være sammen med andre mennesker (som hun tapper for energi). Hun har ingen sosiale antenner og uttaler seg bastant om emner som hun ikke har kunnskap om og takler ikke at andre mennesker snakker da hun skal ha full oppmerksomhet med den høye stemmen sin og armer og ben som går over alt. Desperasjonen er så stor at hun kan starte en samtale på tvers av den samtalen som pågår med seg selv.... Hva som feiler?? Jævla godt spørsmål! Endret 14. august 2017 av Bakepulver 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #7 Skrevet 14. august 2017 Jeg forstår ikke hva det er med mennesker som ikke kan være rolige i noen minutter engang. Å kunne høre på andre prate uten å avbryte. Vi har to ører og en munn, lytte dobbelt så mye som man prater. Jeg hater sånne mennesker, virkelig hater dem. Jeg tror ikke de selv forstår hvor ufattelig slitsomme de er. Hadde en sånn mennesketype lest disse innleggene så tror jeg ikke de hadde forstått at de er sånn, dessverre. Anonymkode: 1bbd8...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #8 Skrevet 14. august 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Værste er når de gjør en sak av at alle ikke er som dem, og hvor kjedelige man er hvis man velger å ikke underholde dem med meningsløst snakk som de liker så godt. Anonymkode: 694b3...2d1 Vel, nå har ikke "min" gjort en sak av at ikke alle er slik. Jeg synes det er litt vanskelig at ikke flere er som meg. Litt stillere..og mindre tullsnakk. Men hun er et xtremt tilfelle synes jeg, jeg tror de har veldig høye tanker om seg selv. Og føler alle liker seg, at de skal være i sentrum og at de er veldig morsomme. Anonymkode: 055d0...a69
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #9 Skrevet 14. august 2017 Jeg har en tante som tar stor plass, hun er en dame med masse personlighet, høy latter og kos og klem til alle. Elsker henne. En annen tante, samme slekten er veldig lik, men hun er mer sånn som skal blande seg. Det er slitsomt til tider, da man får virkelig høre det om man har oppført seg dumt. Disse to menneskene er fantastiske, og er begge to som en skatt for meg de sjelde gangene jeg treffer de. De har som regel tid til meg og klapp og kos og litt snikksnakk. Jeg prøver å få frem at om det er noen her som føler seg truffet, og er av typen utadvent som er høylydt og tar opp plass i rommet, så er det like mange som LIKER deg som IKKE liker deg. Vi er alle forskjellige, men man må få lov å være seg selv så lenge man ikke skader noen. Anonymkode: 17158...34d 1
Vera Skrevet 14. august 2017 #10 Skrevet 14. august 2017 Be henne trekke pusten! Samtidig, hvis folk skal godta at du er introvert, så må også du godta at ikke alle er som deg. 3
LeilaS Skrevet 14. august 2017 #11 Skrevet 14. august 2017 (endret) Klarer ikke mennesker som oppfører seg på den måten og blir sliten av slike mennesker. De som MÅ være midtpunktet til en hver tid. Hadde en slik venninne som tok mye plass og mange var lei av. Hun måtte alltid være midtpunktet på fest, hvis ikke ble hun sur Ufattelig slitsomt 😝 Endret 14. august 2017 av LeilaS
beige Skrevet 14. august 2017 #12 Skrevet 14. august 2017 Verste sort av folk som finnes..... Jeg kjenner til ei slik og jeg klarer henne rett og slett ikke! Slike mennesker er ufyselig..... Aner ikke hvorfor de er slik...
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #13 Skrevet 14. august 2017 Tror de har store mindreverdighetskomplekser og et unormalt stort behov for bekreftelse. Ofte føler de seg tomme og ensomme alene og tømmer andre for energi. Det blir aldri nok og de må helst være sammen med noen store deler av tiden. Uten andre er de ingenting. Syns synd på slike og ikke skjønner de at støter bort folk med å ta så mye plass. Anonymkode: dc490...35a 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #14 Skrevet 16. august 2017 "ikke gi deg selv så stor plass i solen, at det faller skygge over noen andre! Solen burde være stor nok for alle." Dette er ett veldig fint ordtak synes jeg! Anonymkode: 552a4...63d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå