Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en spontanabort 1. August.

Første dag i forrige mens var 24.06. Så jeg var bare 4-5 uker på vei.

Jeg har fremdeles menslignende blødninger, ikke superkraftige men "normal mens" for meg.

Dette er altså 14. dagen med blødning.

Klarer ikke å google meg til hvor lenge jeg skal vente før jeg kontakter lege. Noen som vet?

Anonymkode: 732d1...5d1

Videoannonse
Annonse
Gjest Sugemerke
Skrevet

Man kan blø nokså lenge etter en spontanabort, men det man er redd er at alt ikke er kommet ut. Etter to uker ville jeg nok kontaktet lege for en sjekk. Spesielt om det ikke er tegn til avtagende blødning. 

Skrevet

Jeg mistet i uke 6, da blødde jeg vel i rundt 10 dager hvor det avtok underveis. Spottet kun de siste 3-4 dagene. Ville tatt en tur til legen for å sjekke at kroppen klarer å renske opp på egenhånd. Hos meg kalte han det en komplett SA da kroppen ordnet det helt av seg selv :)

Anonymkode: 0079e...750

Skrevet

TS her. Blør fremdeles. Tok en graviditetstest og den var helt tydelig positiv. Så trenger vel utskrapning? Skal ringe lege i morgen. Takk for svar.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Blør fremdeles. Tok en graviditetstest og den var helt tydelig positiv. Så trenger vel utskrapning? Skal ringe lege i morgen. Takk for svar.

Da er det mulig at du trenger utskraping ja. Klem til deg 💜

Anonymkode: fc406...a6b

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Positiv test etter to uker? Jeg trodde hormonene som gir utslag på graviditetstester sluttet å produseres med en gang etter en spontanabort?

Er du sikker på at du ikke er gravid lenger? Det er jo noen som opplever blødninger i svangerskapet.

Gjest Sugemerke
Skrevet
9 timer siden, SiMa skrev:

Positiv test etter to uker? Jeg trodde hormonene som gir utslag på graviditetstester sluttet å produseres med en gang etter en spontanabort?

Er du sikker på at du ikke er gravid lenger? Det er jo noen som opplever blødninger i svangerskapet.

Nei, de kan fortsette dersom aborten ikke er fullstendig.

Skrevet
16 timer siden, SiMa skrev:

Det kan ta myye lengre tid! Jeg tror det tok ca 9 uker til meg om jeg ikke husker feil. Men da utslag på blodprøve på legekontoret. Damen på legekontoret sa det ikke var uvanlig at det tok lang tid. Hadde ikke rester inne i meg på UL men hadde store blødninger i etterkant likevel. Men jeg var 7-8 uker på veg så hadde vel sikkert mer graviditetsjormon 

Anonymkode: 327b5...7d4

Skrevet
12 timer siden, Sugemerke skrev:

Nei, de kan fortsette dersom aborten ikke er fullstendig.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ta myye lengre tid! Jeg tror det tok ca 9 uker til meg om jeg ikke husker feil. Men da utslag på blodprøve på legekontoret. Damen på legekontoret sa det ikke var uvanlig at det tok lang tid. Hadde ikke rester inne i meg på UL men hadde store blødninger i etterkant likevel. Men jeg var 7-8 uker på veg så hadde vel sikkert mer graviditetsjormon 

Anonymkode: 327b5...7d4

Takk for informasjon. Da lærte jeg noe i dag også - en bra dag igjen. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...