AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #21 Skrevet 14. august 2017 Fôret til kattene og hunden min er nok en av de dyreste. Kattene må ha spesialfor fra dyrlegen, mens hunden spiser "vanlig" fôr... Men det er likevel dyrt nok til sammen. Resten brukes på mat til meg og sambo. Jeg prøver å kjøpe ting på tilbud, og velger ofte billigversjonene av ting (som First Price) men likevel brukes så og si alt opp på mat sånn at jeg sitter igjen med ca. 0 kroner hver gang jeg får penger på konto. Pga helseproblemer spiser jeg lavkarbo, og selv om mange sverger på at lavkarbo er et billig kosthold så skjønner jeg det virkelig ikke. Kjøtt er dyrt. Ikke-karbo-grønnsaker er dyrt. Når jeg tenker på billig mat tenker jeg på poteter, bønner, erter, ris, pasta, nudler, brød. Altså alt jeg ikke kan spise på mitt kosthold. Å spise høykarbo er bare ikke aktuelt, så da får det bli som det blir. Anonymkode: 8fe0e...122 1
Snabeltann Skrevet 14. august 2017 #22 Skrevet 14. august 2017 Mat og byggeartikler, maling, lim og materialer for tiden
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #23 Skrevet 14. august 2017 Jeg og mitt barn tror jeg bruker mye på mat. Hjemmelaget og av god kvalitet. Men dette er jo nesten som en hobby for meg, samt at det øker livskvaliteten. Anonymkode: 335bf...f20
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #24 Skrevet 14. august 2017 Jeg bruker mye penger på hesten min. Anonymkode: 9b453...a7b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #25 Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye? 5000 i mnd? Anonymkode: 44f54...14e Det varierer litt da. En plass mellom 3000 og 5000 stemmer nok ja. Snuser lite når jeg jobber mye (kan ikke snuse på jobb) og snuser mye når jeg drikker mye (f.eks. om sommeren - da er det mye fest). Anonymkode: acbba...b43
Tiriltunge Skrevet 15. august 2017 #26 Skrevet 15. august 2017 Utover boutgifter bruker jeg desidert mest penger på ferie og alkohol (ca. like mye på hver av de punktene).
Million Skrevet 15. august 2017 #27 Skrevet 15. august 2017 (endret) Utenom bolig og boliglån, så er matposten den største utgiftsposten her også. Jeg bruker ca 6000 kr i mnd på det, og ca en tusenlapp av det er brus. Drikker store mengder Pepsi Max. Og det har jeg tenkt å fortsette med. Det er så mye man kutter ut og ikke unner seg i livet fordi det koster for mye eller for å spare penger her og der. Jeg bruker f.eks. ikke penger på ferie, men sparer dem istedet. Akkurat denne brusdrikkingen er min "guilty pleasure". PS! 6000 kr i mnd er for to personer, da jeg forsørger en halvvoksen sønn. Endret 15. august 2017 av Million
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #28 Skrevet 15. august 2017 Foruten hus og bil må klær være min største utgiftspost. Har handlet mye og til tider dyre klær. Heldigvis har jeg brukt mesteparten av disse klærne og har klart å selge endel av det jeg ikke har brukt. Med tap selvsagt, men bedre enn å ha det liggende. Regnet ut at fra januar til april hadde jeg brukt ca. 7000/mnd på klær. 😳 Har heldigvis tatt tak i "dilla" og redusert forbruket betraktelig, så det går rette vegen.👍 Anonymkode: 0af9e...db8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #29 Skrevet 15. august 2017 Reising og motorsykkel Anonymkode: 5520c...f76
FantasDick Skrevet 15. august 2017 #30 Skrevet 15. august 2017 Bortsett fra hus og sånne kjipe ting er det nok mat her også. Er veldig glad i mat og drikke - dessuten er jeg veganer, samboeren kjøttelsker og barna noe midt i mellom så blir liksom "dobbelt opp" av en del. Neste post er nok klær, sko, accessoirer og sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå