Gå til innhold

Hva bruker dere endel penger på i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker mye på mat.Spise ute ,cafe resturant ,take away.Jeg har et vanvittig mat forbruk

Anonymkode: 831bd...cde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenom bolig og bil, er vel mat den største utgiftsposten hos oss også. Vi går sjelden ut og spiser, og har aldri takeaway, men vi velger å bruke penger på gode rundstykker til helgefrokostene, ferskpresset juice, samt masse fersk frukt og grønt. Det er dyrere å spise sunt enn å hive seg på 10-kr tilbudene på frossenpizza, men det er jo et valg man gjør. 

Anonymkode: 484e5...c79

Skrevet

Mat her også! Men foretrekker å lage all mat fra bunnen av med ferske grønnsaker og gode kjøttvarer ;) 

Anonymkode: b3032...ec9

• Liker 1
Skrevet

Utenom hus og standard regninger, så bruker jeg nok mest på katt og øl! 

Anonymkode: c52db...bdc

Skrevet

Mine største utgiftsposter er husleie, helseutgifter (medisiner, behandling, hjemmehjelp m.m.) og dernest mat. 

Anonymkode: 0496b...d56

Gjest RIFF/LIFE
Skrevet

Klær, sko, vesker, smykker, accessories, make-up, beauty salon, hår, hunder, konserter, cafè, bar, mc om sommeren. 

Skrevet

Abonnementer, både i papirform og webbasert div aviser/nyhetsmagaziner

Anonymkode: 9d8c7...7a4

Skrevet

Utenom huslån og standar regninger er mat den største utgiften her også

Skrevet

Hund, med utstyr, for og kurs 🙄

Skrevet

Utenom huslån og bil, er det nok mat som kommer på 3 plass her også, lager alltid mat fra bunnen med gode råvarer. 

Skrevet

Snus og alkohol :P bruker nesten like mye på snus i mnd som jeg bruker på husleie :fnise: okei, det er faktisk ikke morsomt. Jeg må slutte. Var uten snus tre måneder i fjor og da hadde jeg så mye penger at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med dem! 

Anonymkode: acbba...b43

• Liker 5
Gjest Rosetelys
Skrevet

I gjennomsnitt går det mest på fritidsaktivitetene til ungene. Ikke like mye hver mnd. Men gjennomsnittlig ca 4000 i mnd.

Ellers er det huslån, mat og andre faste utgifter.

Skrevet

I tillegg til huslån, er det klær, velvære og reise.  

Skrevet

Oppussing. Har pusset opp kontinuerlig i over ti år. Alltid et prosjekt på gang. Men nå skal jeg bli boende i dette huset, så når det er ferdig vil jeg få både rommeligere økonomi, og mer fritid. På tide! :)

Men selv om oppussing er en dyr hobby har jeg tjent mye på det opp gjennom årene. Kjøpt billig, pusset opp og solgt dyrt. Timesbetalingen vil jeg imidlertid ikke tenke på. Den er sikkert lav.  :fnise:

Skrevet

For mye tobakk og alkohol.  :angry:

Skrevet

Mat og drikke. Øl bla.

Skrevet

Når huslån og standard utgifter ikke tas med, så er mat/drikke til meg selv, transportutgifter (månedkort) og mat/veterinær til husdyrene på de neste plassene.

Anonymkode: eb689...205

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snus og alkohol :P bruker nesten like mye på snus i mnd som jeg bruker på husleie :fnise: okei, det er faktisk ikke morsomt. Jeg må slutte. Var uten snus tre måneder i fjor og da hadde jeg så mye penger at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med dem! 

Anonymkode: acbba...b43

Hvor mye? 5000 i mnd?

Anonymkode: 44f54...14e

Skrevet

Mat! 😱 Vi bruker 8000,- bare på dagligvare (inkl. andre dagligvarer) hver mnd. I tillegg er vi ofte ute, spiser take away og drikker øl. Vi er to enslige og har økonomi til det, men det hender ofte jeg tenker at vi bør bli litt mer fornuftige.

Anonymkode: 9d256...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...