Gå til innhold

Nettbrett, Ipad eller annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min ønsker seg ipad, men jeg lurer på om andre nettbrett fungerer like bra? Og da billigere nettbrett. Han bruker min ipad nå, men den er gammel, og knust, så varer nok ikke mye lenger. Han har og iphone. Og laster jo ned masse apper. Men får han lastet ned de samme appene, om vi velger ett annet nettbrett?

Her er det og eldre søsken, som ønsker seg det samme. Og minste trenger snart ny pc og. Så jeg har jo ikke råd til alt.

Anonymkode: 4e899...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Android som er alternativet. Du kan sjekke om de samme eller tilsvarende apper er tilgjengelige her: https://play.google.com/store

Sannsynligvis er de det, men hvis de koster penger må de nok kjøpes på nytt. På den andre siden er det flere som er gratis på Android enn Apple.

Anonymkode: 7e44d...c48

Skrevet

Apple-produkter er drøyt overpriset. En unge klarer seg helt fint med en android. Man får ikke nødvendigvis de nøyaktig samme appene, men man kan helt fint finne tilsvarende alternativer. 

Anonymkode: 403b5...e76

Gjest padawan
Skrevet

Det er sjeldent et spill eller en app som er tilgjengelig for iOS ikke er tilgjengelig for Android. Det finnes billige og fullgode alternativ til iPad som barnet bør være fornøyd med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...