AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #21 Skrevet 17. august 2017 4 timer siden, Winza skrev: Faktisk i 6 så hadde vi heimkunnskap og læreren bestemte seg for at vi skulle dra ned til butikken og kjøpe oss en brus, når vi kom ned fikk alle en brusflaske utenom meg. Barneskolen var noe forbanna dritt, var alltid et lett offer... Var det læreren som mobbet deg? Anonymkode: 33f81...7b5
Gjest Winza Skrevet 17. august 2017 #22 Skrevet 17. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det læreren som mobbet deg? Anonymkode: 33f81...7b5 Nei men var en trist opplevelse
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #23 Skrevet 17. august 2017 Ble mobbet og kalt hårete da jeg har pcos (som kan gjøre at man får mørkere hår og kan da bli mer synlig som bart og skjegg). Gikk ikke rundt med bart og skjegg, men kunne komme et hårstrå her et hårstrå der. Jeg var kanskje rundt 11-12 år og jente, ikke særlig kult.... Anonymkode: 22296...34c
Salka Skrevet 17. august 2017 #24 Skrevet 17. august 2017 På 14. august 2017 den 10.25, Blair Waldorf skrev: Jeg ble mobbet på ungdom skolen, grunnen var at jeg var et lett offer, hadde veldig dårlig selvbilde på den tiden, gikk mye alene, turte ikke stå opp for meg selv, hadde en far som var alkoholiker det ble brukt mot meg, ble mobbet for klesstil, musikksmak også. Utseende gikk det mye på, fikk vite at jeg var så stygg at jeg like godt kunne ta livet av meg. Gikk også rykter om at jeg hadde anoreksia, aids. På grunn av forholdene hjemme pluss skolen, så har jeg utviklet et skjold, stoler ikke på andre mennesker, slipper de ikke inn. Så fælt at du også har blitt mobbet. Det der var nesten som å lese om meg selv. Jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden fra barneskolen og ut videregående. Jeg var nok et lett offer, var sjenert og sky og hadde dårlig selvtillit. Hadde få venner og gikk mye alene. Klesstilen min var ganske lik alle andres, men jeg ble beskyldt for å ha stjålet klærne selv om familien min var langt fra fattig. Jeg var ikke verdt å ha fine klær, for jeg var en taper. Jeg var naturlig veldig tynn, egentlig mager og ble beskyldt for å ha anoreksi. Fikk ganske tidlig kviser og ble kalt stygg pga det og ble oppfordret til å ta livet mitt. Det prøvde jeg på også, prøvde å hoppe fra terrassen i 4.etg i blokka, men jeg trakk meg i siste liten fordi jeg ikke turte å hoppe. Følte meg feig da. Stallen var mitt fristed og det er takket være hestene at jeg lever idag. Jeg var alltid redd da jeg skulle gå av bussen hjemme siden mobberne ofte sto utenfor butikken og prøvde å angripe meg og dra i sekken min og lugge meg når jeg gikk forbi. Heldigvis kom jeg meg alltid løs og jeg var rask, så de klarte ikke å ta meg igjen når jeg løp fra dem. Rett etter videregående flyttet vi og jeg var så lykkelig den dagen. Endelig kunne jeg starte et nytt og bedre liv. Jeg fikk meg ny jobb (hadde deltidsjobb ved siden av skolen der jeg bodde først) og ble aldri mobbet mer. Men selvtilliten er elendig den dag i dag. Jeg har sosial angst, vanskelig for å stole på mennesker og det skal mye til før jeg slipper dem innpå meg. Jeg er fortsatt selvdestruktiv og er i tillegg ganske alvorlig syk og tenker at jeg fortjener det.
Salka Skrevet 17. august 2017 #25 Skrevet 17. august 2017 4 timer siden, Winza skrev: Trist du ble mobbet Men bra du tok igjen og ga henne en smak av sin egen medisin Jeg ble mobbet mye fra 1-4 og første halvdel av 8 men jeg var alltid han dumme eller tullete gutten for mange så. Husker en viss hendelse i 4 hvor hun ene mobberen min (Det var 2 jenter) hun hadde med seg en slik kinderegg leke og hun ga alle en leke utenom meg.. Faktisk i 6 så hadde vi heimkunnskap og læreren bestemte seg for at vi skulle dra ned til butikken og kjøpe oss en brus, når vi kom ned fikk alle en brusflaske utenom meg. Barneskolen var noe forbanna dritt, var alltid et lett offer... Huff. fælt at du også har blitt mobbet. Det er traumatisk for barn å være den eneste som ikke får leke eller andre ting. Og hvorfor fikk ikke du brus av læreren? Det er jo mobbing det også. For en drittlærer!
Gjest Winza Skrevet 17. august 2017 #26 Skrevet 17. august 2017 På 14.8.2017 den 10.25, Blair Waldorf skrev: Jeg ble mobbet på ungdom skolen, grunnen var at jeg var et lett offer, hadde veldig dårlig selvbilde på den tiden, gikk mye alene, turte ikke stå opp for meg selv, hadde en far som var alkoholiker det ble brukt mot meg, ble mobbet for klesstil, musikksmak også. Utseende gikk det mye på, fikk vite at jeg var så stygg at jeg like godt kunne ta livet av meg. Gikk også rykter om at jeg hadde anoreksia, aids. På grunn av forholdene hjemme pluss skolen, så har jeg utviklet et skjold, stoler ikke på andre mennesker, slipper de ikke inn. Veldig trist å lese Du virker som en fantastisk dame, du er både kul og snill
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. august 2017 #27 Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Så fælt at du også har blitt mobbet. Det der var nesten som å lese om meg selv. Jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden fra barneskolen og ut videregående. Jeg var nok et lett offer, var sjenert og sky og hadde dårlig selvtillit. Hadde få venner og gikk mye alene. Klesstilen min var ganske lik alle andres, men jeg ble beskyldt for å ha stjålet klærne selv om familien min var langt fra fattig. Jeg var ikke verdt å ha fine klær, for jeg var en taper. Jeg var naturlig veldig tynn, egentlig mager og ble beskyldt for å ha anoreksi. Fikk ganske tidlig kviser og ble kalt stygg pga det og ble oppfordret til å ta livet mitt. Det prøvde jeg på også, prøvde å hoppe fra terrassen i 4.etg i blokka, men jeg trakk meg i siste liten fordi jeg ikke turte å hoppe. Følte meg feig da. Stallen var mitt fristed og det er takket være hestene at jeg lever idag. Jeg var alltid redd da jeg skulle gå av bussen hjemme siden mobberne ofte sto utenfor butikken og prøvde å angripe meg og dra i sekken min og lugge meg når jeg gikk forbi. Heldigvis kom jeg meg alltid løs og jeg var rask, så de klarte ikke å ta meg igjen når jeg løp fra dem. Rett etter videregående flyttet vi og jeg var så lykkelig den dagen. Endelig kunne jeg starte et nytt og bedre liv. Jeg fikk meg ny jobb (hadde deltidsjobb ved siden av skolen der jeg bodde først) og ble aldri mobbet mer. Men selvtilliten er elendig den dag i dag. Jeg har sosial angst, vanskelig for å stole på mennesker og det skal mye til før jeg slipper dem innpå meg. Jeg er fortsatt selvdestruktiv og er i tillegg ganske alvorlig syk og tenker at jeg fortjener det. . Du fortjener ikke å være syk, sånn må du aldri tenke. Du er et godt menneske, skulle ønske jeg kunne trylle deg frisk. 1 minutt siden, Winza skrev: Veldig trist å lese Du virker som en fantastisk dame, du er både kul og snill Takk
Salka Skrevet 17. august 2017 #28 Skrevet 17. august 2017 4 minutter siden, Blair Waldorf skrev: . Du fortjener ikke å være syk, sånn må du aldri tenke. Du er et godt menneske, skulle ønske jeg kunne trylle deg frisk. Takk Ååååh, tusen takk! Vet jo at jeg ikke bør tenke sånn, men er ikke så lett å overbevise hjernen om det. Du er et godt menneske du også, en av mine favoritter her inne.
Gjest Winza Skrevet 17. august 2017 #29 Skrevet 17. august 2017 (endret) 9 timer siden, Salka skrev: Huff. fælt at du også har blitt mobbet. Det er traumatisk for barn å være den eneste som ikke får leke eller andre ting. Og hvorfor fikk ikke du brus av læreren? Det er jo mobbing det også. For en drittlærer! Vet ikke, kanskje jeg hadde vært masete eller noe. Husker ikke, jeg unnner ingen å bli mobbet! Synes det er helt forferdelig at det fortsatt foregår, glemme aldri lille Odin som tok selvmord eller hun 12 år gamle jenta som hengte seg fordi hun ble hetset på nettet. Det er helt grusomt 9 timer siden, Salka skrev: Så fælt at du også har blitt mobbet. Det der var nesten som å lese om meg selv. Jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden fra barneskolen og ut videregående. Jeg var nok et lett offer, var sjenert og sky og hadde dårlig selvtillit. Hadde få venner og gikk mye alene. Klesstilen min var ganske lik alle andres, men jeg ble beskyldt for å ha stjålet klærne selv om familien min var langt fra fattig. Jeg var ikke verdt å ha fine klær, for jeg var en taper. Jeg var naturlig veldig tynn, egentlig mager og ble beskyldt for å ha anoreksi. Fikk ganske tidlig kviser og ble kalt stygg pga det og ble oppfordret til å ta livet mitt. Det prøvde jeg på også, prøvde å hoppe fra terrassen i 4.etg i blokka, men jeg trakk meg i siste liten fordi jeg ikke turte å hoppe. Følte meg feig da. Stallen var mitt fristed og det er takket være hestene at jeg lever idag. Jeg var alltid redd da jeg skulle gå av bussen hjemme siden mobberne ofte sto utenfor butikken og prøvde å angripe meg og dra i sekken min og lugge meg når jeg gikk forbi. Heldigvis kom jeg meg alltid løs og jeg var rask, så de klarte ikke å ta meg igjen når jeg løp fra dem. Rett etter videregående flyttet vi og jeg var så lykkelig den dagen. Endelig kunne jeg starte et nytt og bedre liv. Jeg fikk meg ny jobb (hadde deltidsjobb ved siden av skolen der jeg bodde først) og ble aldri mobbet mer. Men selvtilliten er elendig den dag i dag. Jeg har sosial angst, vanskelig for å stole på mennesker og det skal mye til før jeg slipper dem innpå meg. Jeg er fortsatt selvdestruktiv og er i tillegg ganske alvorlig syk og tenker at jeg fortjener det. Dette var forferdelig trist å lese Det er helt ufattelig urettferdig at du ble behandlet slik, forbanna djevel unger som skulle hatt juling Jeg har sosial angst selv, en ting er sikkert. Du fortjener ingenting vondt i livet ditt! At du er alvorlig syk er noe som gjør meg veldig vondt fordi jeg har blitt veldig glad i deg i løpet av de siste 2 årene, du er en fantastisk person og jeg føler meg veldig heldig som har deg som venn Endret 17. august 2017 av Winza
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2017 #30 Skrevet 17. august 2017 På 14.8.2017 den 8.32, Mari Y skrev: Hva slags opplevelser hadde du med mobbing på grunnskolen eller videregående? Var du en av de som var vitne til mobbing? Opplevde du det selv? Eller var du en av mobberne? Hva har du tenkt om dette i ettertid? Mye mobbing som ikke ble tatt tak i av skolen. Bøllene ble unnskyldt med at det var sosiale problemer i heimene deres.
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. august 2017 #31 Skrevet 17. august 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Ååååh, tusen takk! Vet jo at jeg ikke bør tenke sånn, men er ikke så lett å overbevise hjernen om det. Du er et godt menneske du også, en av mine favoritter her inne. Du er også en av mine favoritter
Salka Skrevet 17. august 2017 #32 Skrevet 17. august 2017 (endret) 13 timer siden, Winza skrev: Vet ikke, kanskje jeg hadde vært masete eller noe. Husker ikke, jeg unnner ingen å bli mobbet! Synes det er helt forferdelig at det fortsatt foregår, glemme aldri lille Odin som tok selvmord eller hun 12 år gamle jenta som hengte seg fordi hun ble hetset på nettet. Det er helt grusomt Dette var forferdelig trist å lese Det er helt ufattelig urettferdig at du ble behandlet slik, forbanna djevel unger som skulle hatt juling Jeg har sosial angst selv men en ting er sikkert. Du fortjener ingenting vondt i livet ditt! At du er alvorlig syk er noe som gjør meg veldig vondt fordi jeg har blitt veldig glad i deg i løpet av de siste 2 årene, du er en fantastisk person og jeg føler meg veldig heldig som har deg som venn Du var neppe masete og ingen fortjener å bli mobbet uansett om de er annerledes eller ikke. Og å ekskludere deg på den måten når det kom til brusen og leken er bare stygt gjort! Du er aldri plagsom og de som mobber deg på nettet skulle hatt juling! Kommer aldri til å glemme Odin og hun jenta som hang seg jeg heller. Jeg gråt og gråt da jeg leste om det. Fy faen som jeg hater mobbing! Tusen takk, du er god du. Føler meg veldig heldig som har deg som venn også. Endret 17. august 2017 av Salka 1
Salka Skrevet 17. august 2017 #33 Skrevet 17. august 2017 4 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Du er også en av mine favoritter Åh, tusen takk!
Maleficenta Skrevet 17. august 2017 #34 Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, O.G. skrev: Mye mobbing som ikke ble tatt tak i av skolen. Bøllene ble unnskyldt med at det var sosiale problemer i heimene deres. Sånt er så kvalmende. Er ikke greit å unnskylde mobbing bare fordi mobberne hsr det vanskelig hjemme. Det skal ikke gå ut over uskyldige.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #35 Skrevet 17. august 2017 Ja, ble til dels mobbet selv om jeg (heldigvis) senere har innsett at jeg var et stykke fra de verste mobbeofrene. Var heldigvis ikke helt alene og hadde noen venner. Det finnes de som har hatt det verre enn meg for å si det sånn og jeg priser meg lykkelig for at det i etterkant har gått sånn noenlunde. Likevel har har hets dessverre fått innvirkning på livet i voksen alder. Jeg kan fremstå mer usikker enn andre, noe som har blitt både kommentert på jobb og i privatlivet. Det er for så vidt greit nok, og blant de nærmeste relasjonene kan jeg forklare bakgrunnen. Det jeg derimot ikke tolererer lenger er direkte og vedvarende angrep på meg eller mine nærmeste, for da går jeg om nødvendig voldelig til verks. Blir heller drapsmann enn å bøye meg for noen noensinne igjen. Anonymkode: beedf...923
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2017 #36 Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, Maleficenta skrev: Sånt er så kvalmende. Er ikke greit å unnskylde mobbing bare fordi mobberne hsr det vanskelig hjemme. Det skal ikke gå ut over uskyldige. Enig.
SardintrollReturns Skrevet 17. august 2017 #37 Skrevet 17. august 2017 12 timer siden, Winza skrev: Trist du ble mobbet Men bra du tok igjen og ga henne en smak av sin egen medisin Jeg ble mobbet mye fra 1-4 og første halvdel av 8 men jeg var alltid han dumme eller tullete gutten for mange så. Husker en viss hendelse i 4 hvor hun ene mobberen min (Det var 2 jenter) hun hadde med seg en slik kinderegg leke og hun ga alle en leke utenom meg.. Faktisk i 6 så hadde vi heimkunnskap og læreren bestemte seg for at vi skulle dra ned til butikken og kjøpe oss en brus, når vi kom ned fikk alle en brusflaske utenom meg. Barneskolen var noe forbanna dritt, var alltid et lett offer... Leit å høre at du også ble mobbet, dritt at det skal så lite til, bare det er en eller annen måte man skiller seg ut på, så kommer faenskapet.
Gjest Winza Skrevet 17. august 2017 #38 Skrevet 17. august 2017 49 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Leit å høre at du også ble mobbet, dritt at det skal så lite til, bare det er en eller annen måte man skiller seg ut på, så kommer faenskapet. Du har vokst til å bli et flott menneske virker det som
SardintrollReturns Skrevet 17. august 2017 #39 Skrevet 17. august 2017 14 minutter siden, Winza skrev: Du har vokst til å bli et flott menneske virker det som Prøver så godt jeg kan
Ti.09 Skrevet 17. august 2017 #40 Skrevet 17. august 2017 Mobbing er helt forferdelig, og det gjør meg trist å lese det dere har opplevd. Sender en god klem til dere alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå