AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Hei. Jeg trenger litt hjelp, saken er at jeg skal selge telefonen min og kjøpe ny. Jeg har iPhone, så det meste går jo på icloude. Men jeg ønsker jo ikke at kjøper skal få med seg masse av mine ting med telefonen (apper/kalender/meldinger/kontakter/bilder/musikk osv) så hva må jeg gjøre for at telefonen skal bli helt "ren" igjen? Anonymkode: 872e8...643
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Koble den til iTunes, der kan du gjenopprette telefonen fra fabrikkinnstillingene. Google det bare Anonymkode: fc7ff...475
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Koble den til iTunes, der kan du gjenopprette telefonen fra fabrikkinnstillingene. Google det bare Anonymkode: fc7ff...475 Så jeg skal gjenopprette til fabrikkinnstillinger på gamle telefonen, og får da tilbake alt på den andre telefonen vi iTunes? Anonymkode: 872e8...643
Jonencloud Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så jeg skal gjenopprette til fabrikkinnstillinger på gamle telefonen, og får da tilbake alt på den andre telefonen vi iTunes? Anonymkode: 872e8...643 Har du en gammel iPhone hvor du vil overføre all data til ny iPhone. og så selge den gamle etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå