AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Har møtt en utrolig kjekk fyr i løpet av sommeren, og chattes med han morgen og kveld. I tilegg prøver vi å møtes 1 gang i uken, og hittil har alle møtene vært fantastiske. Problemet er bare at han aldri nevner at det faktisk er en "date". Og vi har i løpet av hele sommeren kysset kun på kinnet eller nakken..... Hva syntest dere? Anonymkode: f53ae...15e
_Mayhem_ Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Pleier som regel ikke å si at jeg vil ta ei med på date. Kaller det å ta en øl, matbit, se en utstilling sammen. Ett planlagt møte er jo en date Ser ikke at definisjonen skal være ett problem
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 La ting ta den tiden det trenger. Trenger ikke dykke ned i svelget på hverandre med tungen hele tiden. Hvis han virker seriøs og genuint interessert i deg, så er det fint å få en trygg relasjon før dere tar steget videre. Anonymkode: fa908...840
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Men er det også normalt å ikke kysse? Anonymkode: f53ae...15e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 Foreslår at du trør til og kysser han! Ikke sitt og vent på at han skal kysse deg. Anonymkode: 27cc7...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #6 Skrevet 14. august 2017 8 timer siden, _Mayhem_ skrev: Pleier som regel ikke å si at jeg vil ta ei med på date. Kaller det å ta en øl, matbit, se en utstilling sammen. Ett planlagt møte er jo en date Ser ikke at definisjonen skal være ett problem Og menn lurer på hvorfor de aldri kommer seg ut av friendzonen? Jeg ser på det som utelukkende kompis om noen spør om å ta en øl, matbit eller utstilling. Det er jo akuratt samme som jeg gjør med venner så med mindre det blir spesifisert at det er date så er det vennskapelig i mine øyne. Anonymkode: 3126a...09b 1
_Mayhem_ Skrevet 14. august 2017 #7 Skrevet 14. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og menn lurer på hvorfor de aldri kommer seg ut av friendzonen? Jeg ser på det som utelukkende kompis om noen spør om å ta en øl, matbit eller utstilling. Det er jo akuratt samme som jeg gjør med venner så med mindre det blir spesifisert at det er date så er det vennskapelig i mine øyne. Anonymkode: 3126a...09b Dummeste. Man blir ikke friendzonet av definisjonen på ett møte, det er som å si at man blir kjærester om man går på date. La oss ta en drink / øl / kaffe, alle oppegående kvinner skjønner når en mann er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå