Gå til innhold

FURBY BABIES hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det none her som har vært borti Furby el furby babies?? det har kommet to i hus og krisn er stor da bruks annvisningen er på SPANSK!!!!! Kan noen være så snille å fortelle meg hvordan jeg "gir de mat" osv??? Her er det krise i leieren gitt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det de dyrene? Mener å huske sånne fra noen år tilbake..

Skrevet

Er det de tamagotzy (eller hvordan det skrives) lignende sakene? Et lite spill der du skal gi de mat, gå tur med dyret og ta vekk bæsjen?

Skrevet

Scann bruksanvisning, jeg oversetter :) Eller søk på internett.. finnes sikkert i allefall på engelsk?

Skrevet

Takk for hjelpen folkens. Jordbær; takk for linken, det hjalp!!!

Men min Furby viser seg å være spansk, så i stede for å si ting på engelsk under lek osv kommer det på spansk!!! Og jeg som ikke kan annet vær så snill på spansk..

det er vel strengt tatt ikke lov å selge uten norsk bruksanvisning.. jaja... :ler:

Skrevet

Jeg har en kjempebra Furby-historie! Det var da de var helt nye og dødspopulære, og selvfølgelig måtte lillesøster på ca 8 ha en...

Den var med over alt hun gikk, men siden lillesøster er en fryktelig sosial person ble den av og til overlatt i mammas kyndige varetekt. Mamma syntes også den var morsom og koste seg stort, selv om den til tider kunne være litt krevende. Historien utspilte seg på nyttårsaften år 2000, hvor familien hadde stelt i stand en kjempefest med ca 200 gjester, flott middag og så videre.

Utover i middagen fant min tante(familiens selvutnevnte overhode, noe selvhøytidelig, litt snerpete og med en stor dose ovenpå-og-ned-blikk) ut at hun skulle holde en meeeeeget seriøs tale. Hun hadde funnet dikt, og hadde maaaaange dype punkter og så videre.

Nå var det mange på de nederste bordene som hvisket mer eller mindre høyt seg imellom at "Det var da voldsomt da...", men kjære Furby hadde ingen planer om å ta livet med ro! Plutselig, uten noen som helst forvarsel hylte den høyt og tydelig hva alle tenkte "BORING!". Mamma kasta seg over den og prøvde å få den til å sove, men da begynte den å synge! Lalalalalala! Idet den endelig begynte å sovne, snorka den høyt og tydelig, og mamma hadde lyst til å krabbe inn under bordet...

Litt latter rundt akkurat det bordet, men i den senere tid har vi ledd masse av Furby på familieparty. Det hører så klart til historien at det ikke gikk an å rykke ut batteriene, for den luka var skrudd fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...