Gå til innhold

Liker eldre kvinner. Har du det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker eldre kvinner som kan være en slags "mamma" person. Behandle meg på en anderledes måte. Holde rundt meg og stryke på meg og være omsorgsfull.

Jeg er 24 og tenker kvinner i fra rundt 35-45. Kanskje noen andre her også som er slik eller har en slik fantasi?

Anonymkode: e063c...05d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker eldre kvinner som kan være en slags "mamma" person. Behandle meg på en anderledes måte. Holde rundt meg og stryke på meg og være omsorgsfull.

Jeg er 24 og tenker kvinner i fra rundt 35-45. Kanskje noen andre her også som er slik eller har en slik fantasi?

Tankene dine kan ingen straffe deg for, men sånn seriøst: å havne i en mammarolle er noe kvinner gjør med partnere i alle aldre og blir dypt ulykkelig av. Tviler på at en kjeft med hodet på rett plass hadde oppsøkt det helt uavhengig av at jeg finner det tvilsomt at kvinner i den aldergruppen har noen interesse av deg.

Anonymkode: 57316...fd3

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på følgende regel:

* Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidle kontakt til pedofile/websider med pedofilt innhold. 

Mynona, mod.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Mynona skrev:

Tråden er ryddet for brudd på følgende regel:

* Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidle kontakt til pedofile/websider med pedofilt innhold. 

Mynona, mod.

?? Pedofili

Skrevet

Fy flate så slitsom du må være å forholde seg til. Stakkars dame. 

Anonymkode: b5ab3...8c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...