AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Liker eldre kvinner som kan være en slags "mamma" person. Behandle meg på en anderledes måte. Holde rundt meg og stryke på meg og være omsorgsfull. Jeg er 24 og tenker kvinner i fra rundt 35-45. Kanskje noen andre her også som er slik eller har en slik fantasi? Anonymkode: e063c...05d 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker eldre kvinner som kan være en slags "mamma" person. Behandle meg på en anderledes måte. Holde rundt meg og stryke på meg og være omsorgsfull. Jeg er 24 og tenker kvinner i fra rundt 35-45. Kanskje noen andre her også som er slik eller har en slik fantasi? Anonymkode: e063c...05d Tankene dine kan ingen straffe deg for, men sånn seriøst: å havne i en mammarolle er noe kvinner gjør med partnere i alle aldre og blir dypt ulykkelig av. Tviler på at en kjeft med hodet på rett plass hadde oppsøkt det helt uavhengig av at jeg finner det tvilsomt at kvinner i den aldergruppen har noen interesse av deg. Anonymkode: 57316...fd3 2
Mynona Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Tråden er ryddet for brudd på følgende regel: * Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidle kontakt til pedofile/websider med pedofilt innhold. Mynona, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 3 timer siden, Mynona skrev: Tråden er ryddet for brudd på følgende regel: * Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidle kontakt til pedofile/websider med pedofilt innhold. Mynona, mod. ?? Pedofili Anonymkode: e063c...05d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 Fy flate så slitsom du må være å forholde seg til. Stakkars dame. Anonymkode: b5ab3...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå