Sneglefart Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Heisann alle sammen! Håper noen av dere har erfaring med, eller vet noe om hvilke fag man må ta for å bli helsesekretær etter fagbrev som helsefagarbeider. Jeg tok fagbrev i 2013 og har etter dette tatt studiekompetansen, samt jobbet i helsevesenet. Har per dags dato fast stilling som helsefagarbeider i kommunen. Jeg vil etterhvert ta sykepleien men akkurat nå lar det seg ikke gjøre pga økonomi, så jeg tenkte å ta noen ekstra fag for å kunne jobbe som helsesekretær. Problemet er bare at jeg ikke finner ut av hvilke fag jeg trenger, eller hvordan jeg går frem. Planen er å ta nettbasert kurs/skole slik at jeg fortsatt kan jobbe. Jeg skjønner at jeg må ha noen "samlinger" for blodprøvetaking osv. På forhånd takk
Nerine_ Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Ring fylkeskommunen din og spør😊 evnt skolen du gikk på eller en annen skole som tilbyr den utdannelsen du vil ta nå.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Googlet programfag helsesekretær? Er det selv, men er litt usikker på om sykdomslæren er den samme. Og du må ha laboratorie-fag, samt lære å skrive journaler og regler rundt taushetsplikt. Det siste kan du kanskje Anonymkode: 533e2...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå