Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen! Håper noen av dere har erfaring med, eller vet noe om hvilke fag man må ta for å bli helsesekretær etter fagbrev som helsefagarbeider. 

Jeg tok fagbrev i 2013 og har etter dette tatt studiekompetansen, samt jobbet i helsevesenet. Har per dags dato fast stilling som helsefagarbeider i kommunen. Jeg vil etterhvert ta sykepleien men akkurat nå lar det seg ikke gjøre pga økonomi, så jeg tenkte å ta noen ekstra fag for å kunne jobbe som helsesekretær.

Problemet er bare at jeg ikke finner ut av hvilke fag jeg trenger, eller hvordan jeg går frem. Planen er å ta nettbasert kurs/skole slik at jeg fortsatt kan jobbe. Jeg skjønner at jeg må ha noen "samlinger" for blodprøvetaking osv.

På forhånd takk :kghjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fylkeskommunen din og spør😊 evnt skolen du gikk på eller en annen skole som tilbyr den utdannelsen du vil ta nå.

Skrevet

Googlet programfag helsesekretær? Er det selv, men er litt usikker på om sykdomslæren er den samme. Og du må ha laboratorie-fag, samt lære å skrive journaler og regler rundt taushetsplikt. Det siste kan du kanskje

Anonymkode: 533e2...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...