Gå til innhold

Bachelor in paradise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte at jeg møtte Peter i natt, før the bachelor startet. Og jeg skulle melde meg på. Vi ble vist storm forelska i hverandre 😂 Han ble med meg hjem til Norge og greier 😂 Og så hadde jeg jo kjæreste, men Peter var overbevist at vi var ment to be 😂😍 Det var litt av en drøm! 🤤😍  herregud jeg blir helt mo i knærne av å se på bilder av han 😍😍 han er så deilig!! 😆😂😍😍

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Drømte at jeg møtte Peter i natt, før the bachelor startet. Og jeg skulle melde meg på. Vi ble vist storm forelska i hverandre 😂 Han ble med meg hjem til Norge og greier 😂 Og så hadde jeg jo kjæreste, men Peter var overbevist at vi var ment to be 😂😍 Det var litt av en drøm! 🤤😍  herregud jeg blir helt mo i knærne av å se på bilder av han 😍😍 han er så deilig!! 😆😂😍😍

Han er veldig hot og hater å ha slike drømmer. Blir så skuffet når jeg våkner opp :fnise: Hadde jeg vært sammen med Peter, så hadde jeg ikke turt å sende han ut på byen uten meg :P Hadde bare sitte hjemme med helt noia. Tenk på alle de damene som hadde prøvd seg på han? 😱

Endret av Christy89
Skrevet
54 minutter siden, Christy89 skrev:

Han er veldig hot og hater å ha slike drømmer. Blir så skuffet når jeg våkner opp :fnise: Hadde jeg vært sammen med Peter, så hadde jeg ikke turt å sende han ut på byen uten meg :P Hadde bare sitte hjemme med helt noia. Tenk på alle de damene som hadde prøvd seg på han? 😱

Hahah jaa.. og så våkner man og liksom kjenner litt på den forelskelses følelsen i tillegg 😂😂 Føler meg skikkelig teit 😂 Men guuud, hadde jeg vært singel skulle jeg meldt meg på ungkaren om han ble ungkaren. Selv om man sikkert må være amerikansk for å melde seg på🙄🤣 😍😍 SE PÅ DETTE DA! 

Screenshot_20170903-160548.thumb.png.3de28a59be7c3777f74158bf4f38af22.png

Gjest thejohan
Skrevet
På 31.8.2017 den 10.00, Rosaprosa20 skrev:

Det er Reality-Steve som har skrevet det på twitter! Han pleier å ha rett i en del rykter, men det skal sies at han i begynnelsen av Rachels sesong "spoilet" at det var Peter som vant, noe som åpenbart ikke var sant. Noen uker senere skrev han at det var feil og at Bryan var vinneren, men han spoilet likevel feil først. Jeg håper virkelig han har rett denne gangen!

Var ikke hos han jeg leste det, men dæven jeg håper han har rett.

Så et "intervju" med han hvor han ble spurt om dette og han ville ikke svare på det spørsmålet nå, men han smilte veldig da! *krysserfingrene* 🤞🏻🤞🏻

Skrevet

Veldig tydelig at Dean ikke er ute etter et seriøst forhold enda. Han sa jo det til Kristina i dagens episode, at han ikke var klar for å bli så seriøs. Så det er ihvertfall bra han ikke ble valgt som ungkaren rett etter ungkarskvinnen, det hadde nok blitt et hot mess for å si det sånn.. :sprettoy:  Så på den måten tror jeg det var bra de ventet med å bestemme ungkar til BIP er ferdig.. Kan heller ikke si det er noen som har skilt seg ut noe særlig denne sesongen.... Naaaaj, Peter ALL THE WAY

Gjest thejohan
Skrevet

Sett hvem den nye bacheloren er?

Arie. 😳 

Skrevet
47 minutter siden, thejohan skrev:

Sett hvem den nye bacheloren er?

Arie. 😳 

Har ikke sett sesongen hans, for den er så gaaaaammel i denne sammenhengen. Syns noen fra enten Jojo eller Rachels sesong burde fått sjansen. Zzzzzz for en nedtur. Får håpe jeg endrer litt mening når jeg ser Emilys sesong

Gjest thejohan
Skrevet
4 minutter siden, Rosaprosa20 skrev:

Har ikke sett sesongen hans, for den er så gaaaaammel i denne sammenhengen. Syns noen fra enten Jojo eller Rachels sesong burde fått sjansen. Zzzzzz for en nedtur. Får håpe jeg endrer litt mening når jeg ser Emilys sesong

Han er jo bare sååå 2012! 😂

Skrevet
1 time siden, Rosaprosa20 skrev:

Hvilken sesong var han med i? Hvem var The Bachelorette da?

Anonymkode: 55132...7dc

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken sesong var han med i? Hvem var The Bachelorette da?

Anonymkode: 55132...7dc

Han var med i Emily Maynard sin sesong i 2012 (!!!!). Altså 5 fuckings år siden! Skjønner ikke at det er mulig en gang! Dette blir nok enda en bom sesong tipper jeg! For en NEDTUR!! Er skikkelig skuffa over at det ikke ble Peter 😭 💔 men han takka nok nei. Hadde nok blitt han om han sa ja. Men at de tok Arie av ALLE det fatter jeg ikke.. Likte han i Emilys sesong, men det er såååå lenge siden.. nå ser han i tillegg gammel ut😩 Ser noen på twitter skriver han har hengt en del med high school jenter også, fyren er 35 år gammel!!! Eller 36..  yikes! 

Realitysteve virker svært misfornøyd😂

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Han var med i Emily Maynard sin sesong i 2012 (!!!!). Altså 5 fuckings år siden! Skjønner ikke at det er mulig en gang! Dette blir nok enda en bom sesong tipper jeg! For en NEDTUR!! Er skikkelig skuffa over at det ikke ble Peter 😭 💔 men han takka nok nei. Hadde nok blitt han om han sa ja. Men at de tok Arie av ALLE det fatter jeg ikke.. Likte han i Emilys sesong, men det er såååå lenge siden.. nå ser han i tillegg gammel ut😩 Ser noen på twitter skriver han har hengt en del med high school jenter også, fyren er 35 år gammel!!! Eller 36..  yikes! 

ÆÆÆÆÆÆÆSJ, han begynner å se gammel ut, han ER gammel! Hvorfor velger de en så gammel og anonym type?? Skjønner ikke hva de tenker på. Herregud, så stusselig. 

Anonymkode: 3ae46...bc1

Gjest thejohan
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ÆÆÆÆÆÆÆSJ, han begynner å se gammel ut, han ER gammel! Hvorfor velger de en så gammel og anonym type?? Skjønner ikke hva de tenker på. Herregud, så stusselig. 

Man er da ikke gammel når man er 35 år. Ærlig talt. 

Gjest thejohan
Skrevet
2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeg tror dette kommer til å bli en kjedelig sesong. 

Skrevet

Sjekk tweetsene til RealitySteve. Blir litt matt. Klarer ikke de som velger hvem ungkaren skal bli å gjøre litt research? Virker ikke som at Arie er en heelt uskyldig type...Men ikke vet jeg 

Tror nok de har gjort en stor feil ved å velge han jeg da. 

Gjest Mattie16
Skrevet

Unnskyld meg men hvor unge er dere egentlig? 35 år er ikke gammelt. Vil nå heller si det er en realistisk alder for en mann som skal være "the bachelor". Peter passet ikke, det var ikke et konsept for han rett og slett. 

Skrevet
3 timer siden, hvit.rose skrev:

Unnskyld meg men hvor unge er dere egentlig? 35 år er ikke gammelt. Vil nå heller si det er en realistisk alder for en mann som skal være "the bachelor". Peter passet ikke, det var ikke et konsept for han rett og slett. 

Syns ikke 35 er gammelt 🙂 Nick var jo 36. Mente ikke at 35 var gammelt altså, men at en 35 åring henger med high school jenter i 16-18 års alderen, det er ikke helt innafor. Men er jo ikke sikkert disse ryktene stemmer da..

Skrevet
På 7.9.2017 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Eh, 35 er ikke SÅ gammelt da. Hadde skjønt det hvis han var 45, men 35 er ikke gammelt. Når man har passert 30 har mange mer lyst til å slå seg til ro og finne den rette, enn de på 25.

Jeg er også skuffet over de valgte han og stusset veldig over det, men skulle ønske det ble Peter. Han takket nok nei.

Gjest Mattie16
Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Syns ikke 35 er gammelt 🙂 Nick var jo 36. Mente ikke at 35 var gammelt altså, men at en 35 åring henger med high school jenter i 16-18 års alderen, det er ikke helt innafor. Men er jo ikke sikkert disse ryktene stemmer da..

Nei det er jeg enig i. Men det er typisk sånne stygge rykter som settes ut for å "ta" menn. 

Skrevet
På ‎21‎.‎08‎.‎2017 den 13.02, thejohan skrev:

Han der ER så digg! 😍

Wow!!!! :)

Skrevet

Hva er galt med Chad? Noen som så episoden i kveld der han ble kastet ut fra programmet? Neste episode kommer han tilbake (uten tillatelse?) og kaster røykbomber på de andre deltakerne så det ut som. 

Jeg har ikke fulgt noen hele sesonger av serien, men sett han før og da var han også ufyselig, aggressiv og truende. 
Denne gangen hadde han mobbet en kvinnelig deltaker med amputert arm, og sa til guttene at han skulle banke de.
Syntes han visuelt sett er den kjekkeste av alle der men fooor en komplett drittsekk?! :sjokkert:
Han sa under utkastelsen "Hva skal jeg gjøre nå? Nå blir jeg aldri Ungkaren, Ungkaren er livet mitt, hva faen skal jeg gjøre med livet mitt nå?!" :sjokkbla:

Anonymkode: a6fb5...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...