Gjest BethD Skrevet 24. august 2017 #41 Skrevet 24. august 2017 13 timer siden, Sitronmelis skrev: Sett dagens epsiode? Var ny episode i dag også De intervjuer blant annet Demario.. Stakkars stakkars fyr! Jeg skjønner ikke hva som har skjedd?? Ingen sier jo at det var seksuelt overgrep eller noe slik. Så jeg skjønner ikke HVA som har skjedd. Har produsentene bare funnet det opp for å lage drama eller? Syns veldig synd på Demario som kommer til å ha dette over seg resten av livet :/ Jeg googla litt da dette oppsto og forsto det slik at det var en tredjepart (en bak kamera etc) som hadde fulgt med på det de gjorde (som ingen eksakt vet hva var) og mente at det de gjorde ikke var greit for (jeg antar??) Corinne siden hun var såpass full. Hun sier selv hun ikke husker noe av det så derfor trekker jeg den konklusjonen. Så denne tredjeparten har nok vært litt for rask ute med konklusjonen om at Corinne ble antastet av DeMario. Som dessverre har fått dette utfallet.
Snuppah00 Skrevet 24. august 2017 #42 Skrevet 24. august 2017 Jeg skjønner ikke alt dette dramaet med de. Virker som produksjonen bare ville ha ekstra drama. Stakkars DeMario da. Å få slike anklagelser kan ødelegge liv. Connie var veldig full og husker ikke mye , men tror han er uskyldig. Hadde ikke de andre deltakerne sett de og sagt det så ut som de koste seg? Synes å huske jeg har lest det
Gjest thejohan Skrevet 24. august 2017 #43 Skrevet 24. august 2017 1 time siden, BethD skrev: Jeg googla litt da dette oppsto og forsto det slik at det var en tredjepart (en bak kamera etc) som hadde fulgt med på det de gjorde (som ingen eksakt vet hva var) og mente at det de gjorde ikke var greit for (jeg antar??) Corinne siden hun var såpass full. Hun sier selv hun ikke husker noe av det så derfor trekker jeg den konklusjonen. Så denne tredjeparten har nok vært litt for rask ute med konklusjonen om at Corinne ble antastet av DeMario. Som dessverre har fått dette utfallet. Samme har jeg lest. Men jeg har også lest at Corinne var den som la opp til dette (det husker vi jo også fra Nick sin sesong). Dama er jo veldig seksuell av seg, og iallefall når hun blir full. Så den tredjeparten som stoppa det her var vel livredd for et eller annet søksmål i etterkant hvis de viste dette på tv osv, så hun måtte stoppe det. Og ifølge jobb beskrivelsen så SKAL de si ifra og de SKAL stoppe filmingen til de har kommet til en enighet på ett eller annet punkt. Jeg synses SÅ synd på DeMario. Tenk å ha dette hengende over seg for evig og alltid? Er jo som han sier; den dagen barna mine blir så store at de kan google pappaen sin, så sitter jeg hardt i det...
Gjest thejohan Skrevet 24. august 2017 #44 Skrevet 24. august 2017 13 minutter siden, Snuppah00 skrev: Jeg skjønner ikke alt dette dramaet med de. Virker som produksjonen bare ville ha ekstra drama. Stakkars DeMario da. Å få slike anklagelser kan ødelegge liv. Connie var veldig full og husker ikke mye , men tror han er uskyldig. Hadde ikke de andre deltakerne sett de og sagt det så ut som de koste seg? Synes å huske jeg har lest det Jo! Det er ingen av de andre deltakerne som har reagert på det som skjedde, da dette er normale ting som skjer. Flere av de har jo gått ut i etterdig og sagt at ingenting galt skjedde.
Snuppah00 Skrevet 24. august 2017 #45 Skrevet 24. august 2017 10 minutter siden, thejohan skrev: Jo! Det er ingen av de andre deltakerne som har reagert på det som skjedde, da dette er normale ting som skjer. Flere av de har jo gått ut i etterdig og sagt at ingenting galt skjedde. Da synes jeg dette styret bør bli over og det har blitt veldig blåst opp synes jeg.
Gjest thejohan Skrevet 24. august 2017 #46 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Snuppah00 skrev: Da synes jeg dette styret bør bli over og det har blitt veldig blåst opp synes jeg. Tror det var det de prøvde på i går. Og sette en stopper for all ryktespredingen som har vært i etterkant FØR de tok opp filmingen igjen. Neste uke skal Corinne fortelle sin side av saken.
Gjest BethD Skrevet 24. august 2017 #47 Skrevet 24. august 2017 13 minutter siden, thejohan skrev: Samme har jeg lest. Men jeg har også lest at Corinne var den som la opp til dette (det husker vi jo også fra Nick sin sesong). Dama er jo veldig seksuell av seg, og iallefall når hun blir full. Så den tredjeparten som stoppa det her var vel livredd for et eller annet søksmål i etterkant hvis de viste dette på tv osv, så hun måtte stoppe det. Og ifølge jobb beskrivelsen så SKAL de si ifra og de SKAL stoppe filmingen til de har kommet til en enighet på ett eller annet punkt. Jeg synses SÅ synd på DeMario. Tenk å ha dette hengende over seg for evig og alltid? Er jo som han sier; den dagen barna mine blir så store at de kan google pappaen sin, så sitter jeg hardt i det... Jeg fikk så vondt av å se han. Begynte å grine sammen med han. Håper virkelig Corinne ikke sier noe vondt om han neste gang 😩
Gjest thejohan Skrevet 24. august 2017 #48 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, BethD skrev: Jeg fikk så vondt av å se han. Begynte å grine sammen med han. Håper virkelig Corinne ikke sier noe vondt om han neste gang 😩 Vet! Og som han hiksta da han snakka om mammaen sin! Ååååh! Hjertesmerte der altså! Jeg håper og tror at Corinne "oppfører" seg.
Rosaprosa20 Skrevet 24. august 2017 #49 Skrevet 24. august 2017 På 23.8.2017 den 19.11, Sitronmelis skrev: Sett dagens epsiode? Var ny episode i dag også De intervjuer blant annet Demario.. Stakkars stakkars fyr! Jeg skjønner ikke hva som har skjedd?? Ingen sier jo at det var seksuelt overgrep eller noe slik. Så jeg skjønner ikke HVA som har skjedd. Har produsentene bare funnet det opp for å lage drama eller? Syns veldig synd på Demario som kommer til å ha dette over seg resten av livet :/ Jeg tror egentlig de bare rotet litt rundt i bassenget (tafsing, litt oralsex og kyssing), og så har tydeligvis en av produsentene ment at de virket for fulle. Hele greia virker veldig merkelig. Håper Corinnes versjon kan frikjenne han helt, og det tror jeg den gjør også. Rart hun ikke har uttalt seg om det før, men bra det skal være med i episode to neste uke
Rosaprosa20 Skrevet 30. august 2017 #50 Skrevet 30. august 2017 Jeg tror viiiiirkelig ikke de kan la Dean være ungkaren etter dette her. Han framstår bare som en umoden drittsekk. Sier han har sterkest følelser for Kristina, men likevel klenger han på Danielle hele tiden. Det er så åpenbart at han er besatt av å ligge med henne. Kanskje ikke så smart av han å ligge med Kristina både under innspillingspausen oooog samme dag han klinte med Danielle i bassenget. For en dust 6
Gjest thejohan Skrevet 30. august 2017 #51 Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Rosaprosa20 skrev: Jeg tror viiiiirkelig ikke de kan la Dean være ungkaren etter dette her. Han framstår bare som en umoden drittsekk. Sier han har sterkest følelser for Kristina, men likevel klenger han på Danielle hele tiden. Det er så åpenbart at han er besatt av å ligge med henne. Kanskje ikke så smart av han å ligge med Kristina både under innspillingspausen oooog samme dag han klinte med Danielle i bassenget. For en dust Det går rykter om at Peter blir ungkaren...! 👏🏻👏🏻👏🏻
Sitronmelis Skrevet 30. august 2017 Forfatter #52 Skrevet 30. august 2017 (endret) 2 timer siden, thejohan skrev: Det går rykter om at Peter blir ungkaren...! 👏🏻👏🏻👏🏻 Gjør det??? JEG GRÅTER OM DET STEMMER Han er absolutt det beste valget i mine øyne etter å ha sett bachelor in paradise. Dean er alt for umoden! Men hvor ser du disse ryktene? Endret 30. august 2017 av Sitronmelis
Sitronmelis Skrevet 30. august 2017 Forfatter #53 Skrevet 30. august 2017 Jeg er helt sjokkert over å ha sett de nyeste episodene av BIP. Altså, så slemme de var mot Kristin og det der scallop fingers greiene! Og ikke for å snakke om Jasmine! Kalte henne slimy snake ti tusen ganger! Og andre stygge ting... Hun er too much! Og en skikelig bitch. Blæh! Synd Matt kom tilbake å ga henne rosen Dean, Kristina og Danielle.. what a mess! For en dust Dean er! Stakkars Kristina Neste uke kommer tvillingene også... Denne sesongen virker det som de fleste er mer ute etter å hooke, enn å finne seg en livspartner. 4
Gjest thejohan Skrevet 30. august 2017 #54 Skrevet 30. august 2017 7 minutter siden, Sitronmelis skrev: Gjør det??? JEG GRÅTER OM DET STEMMER Han er absolutt det beste valget i mine øyne etter å ha sett bachelor in paradise. Dean er alt for umoden! Men hvor ser du disse ryktene? Leste det på Instagram en plass. Husker ikke hvor, og jeg finner det ikke igjen 😂🙈
Gjest thejohan Skrevet 30. august 2017 #55 Skrevet 30. august 2017 5 minutter siden, Sitronmelis skrev: Jeg er helt sjokkert over å ha sett de nyeste episodene av BIP. Altså, så slemme de var mot Kristin og det der scallop fingers greiene! Og ikke for å snakke om Jasmine! Kalte henne slimy snake ti tusen ganger! Og andre stygge ting... Hun er too much! Og en skikelig bitch. Blæh! Synd Matt kom tilbake å ga henne rosen Dean, Kristina og Danielle.. what a mess! For en dust Dean er! Stakkars Kristina Neste uke kommer tvillingene også... Denne sesongen virker det som de fleste er mer ute etter å hooke, enn å finne seg en livspartner. Helt enig! Virker som det er en gjeng med ungdommer på tur til Ayia Napa. Bare flaut og irriterende å se på!
Sitronmelis Skrevet 30. august 2017 Forfatter #56 Skrevet 30. august 2017 Akkurat nå, thejohan skrev: Helt enig! Virker som det er en gjeng med ungdommer på tur til Ayia Napa. Bare flaut og irriterende å se på! Jepp! 5 minutter siden, thejohan skrev: Leste det på Instagram en plass. Husker ikke hvor, og jeg finner det ikke igjen 😂🙈 Åja Krysser fingrer og tær for Peter
Rosaprosa20 Skrevet 31. august 2017 #57 Skrevet 31. august 2017 Det er Reality-Steve som har skrevet det på twitter! Han pleier å ha rett i en del rykter, men det skal sies at han i begynnelsen av Rachels sesong "spoilet" at det var Peter som vant, noe som åpenbart ikke var sant. Noen uker senere skrev han at det var feil og at Bryan var vinneren, men han spoilet likevel feil først. Jeg håper virkelig han har rett denne gangen! Jeg liker virkelig ikke denne sesongen av paradise. Virker ikke som noen er ute etter et forhold. De vil bare henge på stranda med vennene/venninnene sine og ha det kult. Gjelder båååde gutte og jentene syns jeg. Og med bare to uker igjen tviler jeg på at det blir noen seriøse forhold. Kanskje Taylor og Derek og Amanda og Robby, men ingen flere. Egentlig har jeg ikke så stor tro på de forholdene heller i lengden
Christy89 Skrevet 31. august 2017 #58 Skrevet 31. august 2017 11 timer siden, Sitronmelis skrev: Jeg er helt sjokkert over å ha sett de nyeste episodene av BIP. Altså, så slemme de var mot Kristin og det der scallop fingers greiene! Og ikke for å snakke om Jasmine! Kalte henne slimy snake ti tusen ganger! Og andre stygge ting... Hun er too much! Og en skikelig bitch. Blæh! Synd Matt kom tilbake å ga henne rosen Dean, Kristina og Danielle.. what a mess! For en dust Dean er! Stakkars Kristina Neste uke kommer tvillingene også... Denne sesongen virker det som de fleste er mer ute etter å hooke, enn å finne seg en livspartner. Helt enig. Dean er fæl og en skikkelig douce. Uspiselig! Stakkars Kristina. Jasmine er en bitch uten dimensjoner. Usj, blir irritert bare av å se henne. Skulle tro det var ungdomsskoleelever på tur. Virker som de fleste bare er ute etter hook ups og ingenting seriøst 3
Sitronmelis Skrevet 31. august 2017 Forfatter #59 Skrevet 31. august 2017 Håper realitysteve har rett denne gangen! 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2017 #60 Skrevet 31. august 2017 Nesten fascinerende å erfare hvor stygg jeg synes Dean er etter at han viste sin stygge personlighet. Nå ser jeg bare feil i trynet hans. Han virker i tillegg mindre begavet. Anonymkode: 3ae46...bc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå