AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 kjære lesere , Trenger virkelig deres mening og svar på dette innlegget mitt: Lurer på om noen har laget en nettbutikk før?? vil gjerne starte for meg selv og lage en nettbutikk og selge dame klær . Vet ikke hvordan jeg starter og begynner med prosessen ?? saken er at jeg har allerede kjøpt domene fra one.com?? takker så mye for svar . Anonymkode: 4308c...8da
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Antar du allerede har sydd eller fått tak i dameklær du kan selge? Så må du opprette egen bedrift, les mer på brønnøysundregistrene for eksempel Er du helt blank når det gjelder det teknologiske bør du få hjelp til å utvikle eller sette opp en ferdig nettbutikkløsning. Anonymkode: 9c5ab...8d5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Dameklær? Skal du sy selv eller bestille fra Kina? Anonymkode: e8a0a...c8b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Det er et vanskelig market, så du bør ha nor man ikke får på Zalando. Anonymkode: d59a2...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå