Gå til innhold

Dere som har noen issues. Hvordan fungerer nettdating, osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enkelte issues. Jeg treffer ikke så mange aktuelle partnere gjennom jobb, osv så bruker nettdating. Problemet mitt er at det virker som om de mennene jeg synes virker å være bra utifra hva de skriver. Er menn som ofte har de samme problemene som meg. De skriver ikke om problemene sine i profilen, men det virker som om det likevel fører til at de skriver tekst som jeg kjenner meg igjen i og derfor får meg til å like.dem. 

Flere som opplever det samme?

Og til dere som sier at jeg burde få meg menn med de samme problemene som meg. Jeg velger selv hvem jeg vil være sammen med og har jeg ikke lyst på slike menn så får det være opp til meg. :)

Anonymkode: a91cf...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke problemer er det? Psykiske eller?

Like attracts like er det noe som heter..

Skrevet

Jeg har hatt en utrolig tøff barndom. Men jeg har jobbet med dette, og har det veldig bra. Jeg har evnen til å elske noen, behandle de bra, og være i langvarig forhold. Behandler andre mennesker med respekt.

Men jeg liker bare menn, som gjerne har hatt en tøff barndom, eller tøft liv. Men ofte har ikke de jobbet med det, så de er relativt følelsesmessig ødelagt. Og jeg ender opp såret. For de har ikke den samme evnen, til å være i ett forhold.

Jeg har og prøvd å date menn, som har hatt gode liv, og har evnen til å elske, og være i langvarige forhold. Men, jeg føler at de mangler noe, at de kan ikke forstå meg, og mangler litt empati og forståelse for de svakere i samfunnet.

Så jeg bare fortsetter å lete, og prøver vel å finne noe midt i mellom, de jeg har beskrevet.

Anonymkode: 04a3c...f71

• Liker 2
Skrevet

Jeg er et veldig følsomt menneske men kan virke hard utad. Problemet er at jeg er veldig skadet av menn, som har behandlet meg stygt/dårlig. Jeg er redd for ekte menn. 

Får masse oppmerksomhet og finner lett en  ny flørt. Men lukter det seriøsitet så friker jeg ut. Så jeg har en egen evne til å surre meg borti menn, som er følelsesmessig utilgjengelig. Det er rett og slett tryggeste :P 

Møtt en fin fyr nå som antagelig ville blitt en drømmekjæreste, og alt jeg tenker på er hvordan bli kvitt han uten å såre han. 

Anonymkode: 79dea...863

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en utrolig tøff barndom. Men jeg har jobbet med dette, og har det veldig bra. Jeg har evnen til å elske noen, behandle de bra, og være i langvarig forhold. Behandler andre mennesker med respekt.

Men jeg liker bare menn, som gjerne har hatt en tøff barndom, eller tøft liv. Men ofte har ikke de jobbet med det, så de er relativt følelsesmessig ødelagt. Og jeg ender opp såret. For de har ikke den samme evnen, til å være i ett forhold.

Jeg har og prøvd å date menn, som har hatt gode liv, og har evnen til å elske, og være i langvarige forhold. Men, jeg føler at de mangler noe, at de kan ikke forstå meg, og mangler litt empati og forståelse for de svakere i samfunnet.

Så jeg bare fortsetter å lete, og prøver vel å finne noe midt i mellom, de jeg har beskrevet.

Anonymkode: 04a3c...f71

Sånn er jeg også. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånn er jeg også. 

TS som svarte her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...