AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 når du skal være skikkelig kinky å hard i senga hva gjør du/dere da? her har jeg et lager av pisker, butt plugs, vibratorer, håndjern, gags, blindfold, glidemiddel, penisringer, floggere, paddels. å så selfølgelig fantasien i form av det som kan brukes, ja det blir brukt ; ) men er spent på hva resten av dere har og hva dere bruker? både kvinner å menn er forresten i 20årene å kvinne Anonymkode: 29e6f...6ce
copro Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Mann 55 her. Har du strap-on så kan jeg plutselig være din. Selv har jeg toalettstol du kan sitte på når jeg skal slikke og/eller rimme deg(hvis du liker det da). Skal vi trekke det langt så er jeg gjerne ditt toalett
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Kinky og hard er ikke nødvendigvis det samme eller noe som henger sammen. Vi er kinky i form av isbiter og stearin/varm voks, laaaangt rolig foreplay med fjær , pisker som strykes over kroppen, nippleklyper, og har saaaakte myk sex for å drøye orgasmen så lenge som mulig, for når man da først kommer så kommer man med et enormt brak Bruker også truser av tau som han knyter på meg som jeg går rundt i hjemme i noen timer, som stimulerer mellom kjønnsleppene sine mens han ser på. Vi har sex i vinduet det er jo også litt kinky. Ikke for at andre kan se oss , men vi ser dem , og det er spennende å tenke på at om de bare ser opp kan de også se oss (bor så høyt oppe at det er umulig å se oss uansett men tanken er pirrende) Jeg pleier å vaske leiligheten og gulvene naken. Anonymkode: ff260...40e
Gjest Andrea93 Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Samme som deg, TS - pluss en spreader med fester til både armer og ben, som jeg er veldig glad i. Vi har også en anal-krok som er gøy å bruke i kombinasjon med bondage, men den er mer for ekstra eventyrlystne kvelder etter et par glass alkohol - jeg er litt pinglete med akkurat den Men med litt innabords er den gøy. Pleier som regel havne på alle fire festet til spreaderen, med kroken festet til et halsbånd slik at jeg "må" stå med ryggen veldig svaiet. Absolutt en vinner her i huset.
Gjest Alterego666 Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 Vi er som regel veldig vanilje. Er i avstandsforhold og må varme opp for hverandre når vi møtes. Når vi går utenfor A4-formatet liker vi klaps og biting. Vi liker også Shibari og fisting samt store/flere dildoer og buttpluger. I tillegg liker vi å sole oss og ha sex på steder der det er en fare for å bli sett. Vi liker også rimming og squirting. Vi synes dette bringer oss nærmere og at det krydrer sexlivet vårt, vi er begge glade for at vi kan åpne oss for hverandre seksuelt. Vi fantaserer også om å ha sex sammen med flere, men vi nøler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå