AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Del Skrevet 13. august 2017 Hvilke serier likte/liker du best på HBO? Skriv gjerne kort handling. Er ute etter nye serier, liker de fleste sjangere. Anonymkode: aff08...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Del Skrevet 13. august 2017 Synes 90 % av seriene på hbo er kvalitet. Så du må nesten komme med noen forslag til hvilke serier du liker.. Anonymkode: 66427...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladjenta93 Skrevet 13. august 2017 #3 Del Skrevet 13. august 2017 The Strain - Vampyrserie, men vrir på den stereotypiske vampyrfiguren. Girls - Sex and the city meets reality Skikkelig guilty pleasure. The Walking dead - Zombieakopolypse, men mer fokus på samfunnsmønstre og menneskene enn zombiene. Elsker denne serien til tross for å være "zombiefilmhater". The Night Of - Kort rar og dyp, men bra serie. Big Little Lies - Mysterie og drama, kort serie som er veldig godt produsert. Blir hektet og MÅ se alt på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bopera Skrevet 13. august 2017 #4 Del Skrevet 13. august 2017 Skaffet oss HBO Nordic for ikke så lenge siden, så har ikke fått så mange ennå. Men de jeg har likt så langt er: Westworld. Feud: Bette and Joan. The Handmaid's tale. True Detective (sesong 1). Så har de jo kjente og kjære "The Wire" - den er absolutt verdt en titt. Og så har HBO guilty pleasures som: Sex and the City. True Blood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 13. august 2017 #5 Del Skrevet 13. august 2017 Har kun sett på Sex and the city, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira. Skrevet 13. august 2017 #6 Del Skrevet 13. august 2017 Mine favoritter fra HBO er: The Office - Komedie i dokuform Twin Peaks -Spenning/mystikk Game of Thrones - Krig/fantasy Big Little Lies - Drama/mord Insecure - "mørk" komedie The Wire - Drama/krim The Handmaids tale - Drama i en fiktiv fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 13. august 2017 #7 Del Skrevet 13. august 2017 The Handmaid's Tale er verdt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HanenIFlokken Skrevet 13. august 2017 #8 Del Skrevet 13. august 2017 Band Of Brothers, ingen over ingen ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. august 2017 #9 Del Skrevet 13. august 2017 1 time siden, gladjenta93 skrev: The Strain - Vampyrserie, men vrir på den stereotypiske vampyrfiguren. Girls - Sex and the city meets reality Skikkelig guilty pleasure. The Walking dead - Zombieakopolypse, men mer fokus på samfunnsmønstre og menneskene enn zombiene. Elsker denne serien til tross for å være "zombiefilmhater". The Night Of - Kort rar og dyp, men bra serie. Big Little Lies - Mysterie og drama, kort serie som er veldig godt produsert. Blir hektet og MÅ se alt på en gang. Finnes The walking dead på HBO?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladjenta93 Skrevet 13. august 2017 #10 Del Skrevet 13. august 2017 1 time siden, Mystix skrev: Finnes The walking dead på HBO?? Absolutt :-) Men bare til sesong 5 :-( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladjenta93 Skrevet 13. august 2017 #11 Del Skrevet 13. august 2017 1 time siden, Solivagant skrev: The Handmaid's Tale er verdt å se. Absolutt! En av de beste seriene jeg har sett. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. august 2017 #12 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Masters of Sex. Serien starter på 50-tallet og går helt opp til 70-tallet. Handler om Masters and Johnson (Dr. William Masters and Virginia Johnson) og deres banebrytende research om menneskelig seksualitet (spesielt når det gjelder kvinners sekualitet - de ble pionerer innenfor sitt felt). Basert på sann handling, hvilket gjør serien ekstra spennende. Mvh Yvonne Endret 13. august 2017 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #13 Del Skrevet 13. august 2017 3 minutter siden, Yvonne skrev: Masters of Sex. Serien starter på 50-tallet og går helt opp til 70-tallet. Handler om Masters and Johnson (Dr. William Masters and Virginia Johnson) og deres banebrytende research om menneskelig seksualitet (spesielt når det gjelder kvinners sekualitet - de ble pionerer innenfor sitt felt). Basert på sann handling, hvilket gjør serien ekstra spennende. Mvh Yvonne Er det en serie man blir kåt av? Anonymkode: c2499...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. august 2017 #14 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en serie man blir kåt av? Anonymkode: c2499...ae6 Kommer vel helt an på hva man tenner på. Men nei, jeg ser ikke på den for å bli kåt, hvis det var det du lurte på. Mvh Yvonne Endret 13. august 2017 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 14. august 2017 #15 Del Skrevet 14. august 2017 Game of thrones. Sex and the City. Band of Brothers Og så game of thrones igjen. Kan ikke understrekes nok!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 14. august 2017 #16 Del Skrevet 14. august 2017 Jeg vil legge til Six Feet Under. Ikke at jeg er en ekspert, men jeg har sett en del serier, og det er noe helt spesielt med denne serien, syns jeg. De er så dysfunksjonelle, den er så morsom på en mørk måte, og jeg vil si avslutningen på serien er den beste jeg har sett i en serie noen gang. Personlig syns jeg likevel den er litt krevende å se. Ikke for at den er så vanskelig å fatte eller at man må konsentrere seg for å forstå ting altså, men fordi den generelle stemningen (i mangel på bedre uttrykk) i serien er ganske tung og mørk, og karakterene kan man få lyst til å filleriste til tider. Alle som en. Hvordan jeg oppfatter serien, og også hvor godt jeg liker å se på serien, har mye med humøret mitt å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #17 Del Skrevet 14. august 2017 The affair. To mennesker i hvert sitt forhold innleder en affære, men har helt forskjellig syn på hva som skjer... Anonymkode: 3982b...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #18 Del Skrevet 14. august 2017 Tusen takk! Da har jeg sett Big Little Lies. Begynt på The handmaids tail og Girls. Også har jeg lagt mange serier i minnet. Anonymkode: aff08...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå