Gå til innhold

noen som har erfaring med Riko Brano barnevogn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bestilte Coletto Florino, som er omtrent samme opplegget, og jeg elsker min! Bestilte den fra barnpavag.se, havnet på 6000,- ish etter moms. 

Anonymkode: eab27...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte Coletto Florino, som er omtrent samme opplegget, og jeg elsker min! Bestilte den fra barnpavag.se, havnet på 6000,- ish etter moms. 

ser jo helt lik ut jo, den ser så liten og nett ut,  :) hehe. bestilte du bilstol også? 

jeg tenker den er sykt praktisk, bilstol, passer også på.

hvordan er det med slike hjul på grus osv?

ts

Anonymkode: 11999...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ser jo helt lik ut jo, den ser så liten og nett ut,  :) hehe. bestilte du bilstol også? 

jeg tenker den er sykt praktisk, bilstol, passer også på.

hvordan er det med slike hjul på grus osv?

ts

Har ikke bestilt bilstolen, ei heller prøvd den på grus. Bestilte punkteringsfrie hjul etter å ha irritert meg grønn på lufthjul tidligere. Den triller som en drøm! Kan styre den med en finger! Lett er den også, bagdelen er i karbonfiber. Elsker at man kan glide opp kalesjen bak for gjennomlufting! 

Her er den jeg har, samme farge og alt. Megafornøyd, og får masse komplimenter for den hver gang jeg er ute å triller. Artig med en vogn som skiller seg litt ut fra Emmaljunga-mafiaen! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet forresten på denne modellen fordi bagdelen er kjempelang, 85cm. Og det er praktisk når vinteren kommer og man skal ha en tjukk vognpose oppi der. De andre vognene i denne stilen ser like ut men ligger på ca 10cm kortere i bagdelen. I tillegg liker jeg som sagt at kalesjen kan glides ned, med innlagt myggnetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for utfyllende svar :) vi får se hva vi velger når den tid kommer. Er i prøvinga, men snoper litt etter billig og praktisk til den "forhåpentligvis" kommende lille.

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...