Gå til innhold

Bør KG innføre en prøveperiode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en erfaren KG-traver irriterer jeg ofte over at nye brukere kommer og lager tråder om ting som det finnes tusenvis av tråder om før. Jeg kan jo forstå dem, de har ikke vært på KG så lenge så da vet de ikke hva som postes daglig på KG. Burde man innføre en prøveperiode på KG? F.eks at man ikke kan poste tråder den første måneden, men kun lese. Da vil de som ønsker å delta på KG ha sett omtrent alt av hva KG har å tilby og vil i mindre grad poste "originale" tråder som slettes ikke er originale. 

Anonymkode: 0ba47...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som har vært her i flere gjør det samme så det ville ikke endret noe

Anonymkode: 2dde1...693

• Liker 4
Skrevet

Herregud da

Anonymkode: 07673...5a9

• Liker 2
Skrevet

Erfaren KG-traver, faktisk...

Stakkars oss nye som ikke kommer på originale tråder...

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som en erfaren KG-traver irriterer jeg ofte over at nye brukere kommer og lager tråder om ting som det finnes tusenvis av tråder om før. Jeg kan jo forstå dem, de har ikke vært på KG så lenge så da vet de ikke hva som postes daglig på KG. Burde man innføre en prøveperiode på KG? F.eks at man ikke kan poste tråder den første måneden, men kun lese. Da vil de som ønsker å delta på KG ha sett omtrent alt av hva KG har å tilby og vil i mindre grad poste "originale" tråder som slettes ikke er originale. 

Anonymkode: 0ba47...3aa

Høres ufattelig kjedelig ut, og fremstår som mannen med ljåen for forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...