Anciol Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Det har seg slik at datteren min har smittet meg med lus , så håret mitt er fullt av småkryp, jeg jobber i et bakeri, har lite lyst til å komme og si rett ut til sjefen at jeg har fått behandling for lus;(! Så lurer på om jeg bare skal dikte opp en sykdomhistorie som omgangsyke, eller noe slikt!
C-girl Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Bli hjemme fra jobb, og behandle deg selv og din datter om du ikke har gjort det allerede. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Usj! selvom lus er supervanlig når man har barn i barnehage og skolealder, tror jeg at jeg kanskje ville dratt en spansk en og sagt omgangssyke HVIS du blir spurt om hva som feiler. Du trenger egentlig ikke si hva som feiler, men man gjør jo oftes det. Lykke til med behandling Anonymkode: e3af8...6d9 1
Anciol Skrevet 13. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2017 Mannen min kom akkurat hjem med middel for behandling av lus:)!
ajarRun Skrevet 13. august 2017 #5 Skrevet 13. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usj! selvom lus er supervanlig når man har barn i barnehage og skolealder, tror jeg at jeg kanskje ville dratt en spansk en og sagt omgangssyke HVIS du blir spurt om hva som feiler. Du trenger egentlig ikke si hva som feiler, men man gjør jo oftes det. Lykke til med behandling Anonymkode: e3af8...6d9 Hvorfor skulle man fortelle det?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #6 Skrevet 13. august 2017 Du skal da ikke gå på jobb. Du trenger ikke å opplyse hva som feiler deg når du sier du er syk. Anonymkode: b79a3...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå