AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Er det noen som vet hvilken kjeder/butikker som fører Calvin Klein undertøy i butikk? Hører folk skryter så veldig av dette merket, men er litt skeptisk til å bestille på nett når jeg ikke aner om det passer meg Er ca 75D og midt mellom S og M i bukser.... Anonymkode: 57ea8...dfb
Gjest Khloe Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Mener jeg har sett det på Høyer, så du kan jo se der om du har det i nærheten
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Og bogart de har det fler og fler steder nå har jeg sett... Anonymkode: 827ad...384
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 22 minutter siden, Khloe skrev: Mener jeg har sett det på Høyer, så du kan jo se der om du har det i nærheten Takk Høyer har jeg i nærheten Det kan jeg sjekke ut! 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og bogart de har det fler og fler steder nå har jeg sett... Anonymkode: 827ad...384 Takk! Bogart har jeg ikke i nærheten, men takk for tips Anonymkode: 57ea8...dfb
Epiphany Skrevet 13. august 2017 #5 Skrevet 13. august 2017 Kan hende de har det på Høyer? Er ikke vanskelig å finne størrelser da, tar bare den du bruker i normale klær. Vipper du mellom to, går du en strl opp. Jeg bruker XS/S, så bestiller alt mitt i S, og det sitter som et skudd.
ajarRun Skrevet 13. august 2017 #6 Skrevet 13. august 2017 Får man lov å prøve undertøy i butikker? Men jeg liker kalven klein, kan anbefale de klærne.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #7 Skrevet 13. august 2017 3 minutter siden, Epiphany skrev: Kan hende de har det på Høyer? Er ikke vanskelig å finne størrelser da, tar bare den du bruker i normale klær. Vipper du mellom to, går du en strl opp. Jeg bruker XS/S, så bestiller alt mitt i S, og det sitter som et skudd. Takk da skal jeg gå innom der i morgen Kan jeg spørre om hvor du bestiller fra? Om det er relativt normalt i str så bør det jo gå å bestille i M..... 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Får man lov å prøve undertøy i butikker? Men jeg liker kalven klein, kan anbefale de klærne. Å prøve BHer får man som regel lov til Truser prøver man så klart ikke..... Anonymkode: 57ea8...dfb
ajarRun Skrevet 13. august 2017 #8 Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk da skal jeg gå innom der i morgen Kan jeg spørre om hvor du bestiller fra? Om det er relativt normalt i str så bør det jo gå å bestille i M..... Å prøve BHer får man som regel lov til Truser prøver man så klart ikke..... Anonymkode: 57ea8...dfb Ahh, da skjønner jeg.
Epiphany Skrevet 13. august 2017 #9 Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk da skal jeg gå innom der i morgen Kan jeg spørre om hvor du bestiller fra? Om det er relativt normalt i str så bør det jo gå å bestille i M..... Å prøve BHer får man som regel lov til Truser prøver man så klart ikke..... Anonymkode: 57ea8...dfb Nelly eller zalando. Superfornøyd!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #10 Skrevet 13. august 2017 5 minutter siden, Epiphany skrev: Nelly eller zalando. Superfornøyd! Takk Satt å kikket på Zalando nå nemlig Anonymkode: 57ea8...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå