AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Hei. Jeg har en lille bror som er 16 år gammel. Han bor sammen med min mor, og min mor er veldig syk=varig syk. Problemet her er at lille broren er vanskelig, han verken hører på noen eller følger noe som blir sagt, han driter i alt, han er veldig aggressiv mot mor og oss alle, han bruker vold, og bruker andre ulovlig midler, stoff er også inn i bildet.De krangler hele tiden. Han verken går på skole eller jobber, han driver med ulovlig ting. Mor klarer ikke mer og vil få han ut av huset. Problemet er det miljøet han er i, for at han skal forandres,få fullføre skolegangen hans og ha en fremtid, så må han flytte ut et annet sted langt i fra det miljøet han er i nå. Barnevernet er inn i bildet og de sier at de kan flytte han ut til noe institusjon, men hva om han sier nei til det? Mor har sagt seg villig til det. Men hva om han nekter? Takker på forhånd Anonymkode: 5a0b9...305
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Overfører mor omsorgen frivillig til barnevernet så har en umyndig ungdom ikke noe han skulle ha sagt. Vil han bo hjemme, fortsatt, så må han skjerpe seg, gjør han ikke det, så har ikke din mor noen særlige andre alternativer når hun ikke klarer mer. Anonymkode: 53b1f...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå