Gul saft Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Mannen blir 30, og jeg sliter med å finne ut hva han kan få av jenta vår på 1,5 år... Interessen hans går stort sett i bil 😁 Forslag? 😊
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 4 minutter siden, Gul saft skrev: Mannen blir 30, og jeg sliter med å finne ut hva han kan få av jenta vår på 1,5 år... Interessen hans går stort sett i bil 😁 Forslag? 😊 Bilbane som de kan bygge sammen og leke med sammen Anonymkode: a4bb8...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Hvorfor skal han få noe fra henne? Anonymkode: 8ec3a...b8e 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 hvis han skal få noe fra henne, hva med håndavtrykk i en fin ramme. får kjøpt mange fine, hvor du kan lage gips avstøpning av hånden, de er kjempe fine. eller et flott bilde av han og henne i en fin ramme;) det er koselig. eller la henne male et fint bilde på lerret med finger maling. kunsten er å ta bort bilde før alt har samme farge. ha noen ark eller et annet lerret klart så blr det ikke noe brak når du tar det. hvis du tar et tynt lag med lim over når det er tørt blir fargene blanke. eller la henne male med lim over en annen dag da blir det noen blanke partier det er og veldig fint. Søstrene grene selger billige lerreter med rammer til;) veldig koselig gave. Anonymkode: 02655...9d1 1
Gul saft Skrevet 13. august 2017 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvis han skal få noe fra henne, hva med håndavtrykk i en fin ramme. får kjøpt mange fine, hvor du kan lage gips avstøpning av hånden, de er kjempe fine. eller et flott bilde av han og henne i en fin ramme;) det er koselig. eller la henne male et fint bilde på lerret med finger maling. kunsten er å ta bort bilde før alt har samme farge. ha noen ark eller et annet lerret klart så blr det ikke noe brak når du tar det. hvis du tar et tynt lag med lim over når det er tørt blir fargene blanke. eller la henne male med lim over en annen dag da blir det noen blanke partier det er og veldig fint. Søstrene grene selger billige lerreter med rammer til;) veldig koselig gave. Anonymkode: 02655...9d1 Takk for mange gode forslag 😊😊
Gul saft Skrevet 13. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal han få noe fra henne? Anonymkode: 8ec3a...b8e Fordi jeg syns det er koselig, hehe, det skal ikke være noe veldig dyrt eller noe, men en liten ting eller noe koselig syns jeg går an 😊
Gjest Axl Rose Skrevet 13. august 2017 #7 Skrevet 13. august 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal han få noe fra henne? Anonymkode: 8ec3a...b8e Hvorfor skal han ikke få noe fra henne? Han er tross alt faren hennes? Trenger ikke være mye. Kan være så lite som en tegning eller håndtrykk. Endret 13. august 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #8 Skrevet 13. august 2017 Jeg har latt min tegne på kortet også gir vi gave sammen, jeg og barna. Anonymkode: 52c2d...9df 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #9 Skrevet 13. august 2017 2 timer siden, Gul saft skrev: Fordi jeg syns det er koselig, hehe, det skal ikke være noe veldig dyrt eller noe, men en liten ting eller noe koselig syns jeg går an 😊 1 time siden, Bootyhunter skrev: Hvorfor skal han ikke få noe fra henne? Han er tross alt faren hennes? Trenger ikke være mye. Kan være så lite som en tegning eller håndtrykk. Hvorfor lage problemer for seg selv? Jeg mener, du sliter jo allerede med å komme på noe? Hvorfor ikke gi noe fra mor og datter sammen som datteren kan overrekke? Vi har alltid gitt en gave fra hele resten av familien til den som har bursdag. Datteren får vel ikke en gave fra mor og en fra far? Anonymkode: 8ec3a...b8e 2
Forundret.. Skrevet 13. august 2017 #10 Skrevet 13. august 2017 Jula har en fjernstyrt bil som jentungen kan sitte oppi 😀 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #11 Skrevet 13. august 2017 5 timer siden, Gul saft skrev: Mannen blir 30, og jeg sliter med å finne ut hva han kan få av jenta vår på 1,5 år... Interessen hans går stort sett i bil 😁 Forslag? 😊 ?? Er du gift med en lettere...😩😢😲😳 Han blir da glad for alt barnet vil gi?! Tegning, etc.?! Anonymkode: 6f7e6...12d 1
SiMa Skrevet 13. august 2017 #12 Skrevet 13. august 2017 2 timer siden, Forundret.. skrev: Jula har en fjernstyrt bil som jentungen kan sitte oppi 😀 Genialt. Kjenner flere fedre som ville likt den gaven. 2
Forundret.. Skrevet 14. august 2017 #13 Skrevet 14. august 2017 12 timer siden, SiMa skrev: Genialt. Kjenner flere fedre som ville likt den gaven. Pappsen i huset her forsøkte å tigge den nå til julegave.. til barna.. Han gikk faktisk så langt at han filmet eldstemann oppi den og spurte sååå fint farmor om å få den. Jeg nekta han å sende det hvis han skulle skylde på barna. De ønsker seg jo andre ting 😂 2
SiMa Skrevet 14. august 2017 #14 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, Forundret.. skrev: Pappsen i huset her forsøkte å tigge den nå til julegave.. til barna.. Han gikk faktisk så langt at han filmet eldstemann oppi den og spurte sååå fint farmor om å få den. Jeg nekta han å sende det hvis han skulle skylde på barna. De ønsker seg jo andre ting 😂 Nettopp, en presang som passer utmerket for pappa. Og hva er vel bedre enn at han får det til sin egen bursdag? 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #15 Skrevet 14. august 2017 La jenta være med å bake muffins eller boller, og film henne mens hun "hjelper til" (om ikke annet hjelpe med å slikke ren slikkepotten etter muffinsrøre og/eller pynte med melis og strø på litt strøssel eller dytte på noen non stop). Meningen er jo da ikke at 1,5-åringen stapper i seg bolledeig eller store mengder sukker, men er med å lage ting til gebursdagsbarnet og får lov til å med litt hjelp, servere ham muffinsen eller bollen med et lys på. Hvis du filmer det også, blir det et fint minne. Anonymkode: 17302...619 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2017 #16 Skrevet 14. august 2017 Finnes jo utrolig mange forskjellige måter å like biler på. Å se på fine biler/spille need4speed, skru på biler/se på gamle biler, bilsport/skru... og myye annet. Vanskelig å generalisere "liker biler" Anonymkode: fa271...1d0
Gul saft Skrevet 16. august 2017 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2017 Takk for gode forslag folkens mannen er ikke kravstor på noe som helst måte. Veldig enkel. Han blir selvfølgelig glad for alt han får av barnet. Tegninger, kaker, ting de kan gjøre sammen, håndavtrykk, det enkle er ofte det beste ❤ Tror nok jeg skal finne ut noe med disse gode forslagene 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå