Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med omsorgen for ett barn. Jeg har senvakt på jobb, men har ingen til å passe denne gangen. Mine foreldre drar på ferie har ingen annen familie som kan passe. Prøvd å bytte, men ingen som kan bytte dagvakten sin med meg. Hva gjør jeg? Bruker en sykedag? 

Anonymkode: fb271...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en jobb hvor man kan ta med barnet? Hvis ikke hvor gammelt er barnet? Kan det være alene, hvor sent er du ferdig osv? 

Skrevet

Da hadde jeg tatt en sykedag.

Anonymkode: 33fe5...bbc

Skrevet

Gå tidligere fra jobb.

Skrevet

Ingen kamerater barnet kan være hos mens du er på jobb? Evt så får du forklare situasjonen for sjefen og ta en permisjonsdag uten lønn. 

Anonymkode: 260b8...948

Skrevet
43 minutter siden, Carrot skrev:

Er det en jobb hvor man kan ta med barnet? Hvis ikke hvor gammelt er barnet? Kan det være alene, hvor sent er du ferdig osv? 

Jobber i matbutikk, jobber til Kl 23 og barnet er 3 år. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kamerater barnet kan være hos mens du er på jobb? Evt så får du forklare situasjonen for sjefen og ta en permisjonsdag uten lønn. 

Anonymkode: 260b8...948

Nei, ingen som har mulighet av bekjente, og barnet er 3, så må være hos noen han er trygg hos.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen som har mulighet av bekjente, og barnet er 3, så må være hos noen han er trygg hos.

Har du prøvd snakke med sjefen? Si at du absolutt ikke har noen muligheter for barnevakt nå, og at du virkelig har prøvd bytte? 

Skrevet

Snakk med sjefen og si at du har gjort alt i din makt for å ordne dette. Kanskje han kan tilby vakten til noen andre for ekstra betalt?

Anonymkode: 05776...1b2

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber i matbutikk, jobber til Kl 23 og barnet er 3 år. 

Da er det selvsagt helt innafor å bli hjemme denne gangen og så får du se om du kan utvide kretsen for barnepass for senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...