Gå til innhold

Hvor kjøpe billig energibar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på fadderuke til uka og det skal være masse grilling og gratis mat, men jeg spiser ikke kjøtt så tviler på at det vil være noen alternativer til det. Derfor tenkte jeg å ha med bananer og energibarer, men siden jeg er student er jeg usikker på hva som er billigst? Noen tips? (må være i fysisk butikk) 

Anonymkode: 23272...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid vegetaralternativ. Bare si ifra til de ansvarlige. 

Anonymkode: f4ca9...9cd

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er alltid vegetaralternativ. Bare si ifra til de ansvarlige. 

Tviler på at de kommer til å kjøpe inn svindyre erstatningsprodukter da :P Skal nok se/spørre om det er noe, men en plan B skader ikke :) 

Skrevet

Hvilket universitet skal du begynne på? Mange ved UiO er for eksempel veggiser, og det var greit tilrettelagt for på fadderuka jeg var med på i fjor, med grønnsaksgrillspyd o.l. under grilling.

Anonymkode: bdcda...17c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at de kommer til å kjøpe inn svindyre erstatningsprodukter da :P Skal nok se/spørre om det er noe, men en plan B skader ikke :) 

Trenger jo ikke være svindyrt. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket universitet skal du begynne på? Mange ved UiO er for eksempel veggiser, og det var greit tilrettelagt for på fadderuka jeg var med på i fjor, med grønnsaksgrillspyd o.l. under grilling.

Anonymkode: bdcda...17c

BI. Uten å ha for mye fordommer, men jeg tror ikke at vegetar miljøet er så altfor stort 

Ts 

Skrevet

Trenger jo ikke være svindyrt. 

Blir jo 60 kr for en pakke vegetarpølser. Hadde jo vært veldig koselig om jeg ble påspandert det altså, men tror nok ikke at så mange andre ville spist 

Ts 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo 60 kr for en pakke vegetarpølser. Hadde jo vært veldig koselig om jeg ble påspandert det altså, men tror nok ikke at så mange andre ville spist 

Ts 

Som andre har sagt,: Det er fullt mulig å servere vegetarisk uten å måtte kjøpe svindyre erstatningsprodukter. Grønnsakspidd på grillen, f.eks., maiskolber, grillet sopp, potetsalat m.m.

Anonymkode: 51768...d39

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de griller grønnsaker? Type squash, mais og aubergin. 

Mellombar med sjokolade fra Eldorado er billige. De er vegetariske men ikke veganske. Kjøpte en boks med 6 for 20kr på Meny forrige uke på tilbud. Vet ikke hvor lenge det tilbudet varer men de koster mellom 20-30kr vanligvis.

Skrevet
Akkurat nå, Cavia skrev:

Kanskje de griller grønnsaker? Type squash, mais og aubergin. 

Mellombar med sjokolade fra Eldorado er billige. De er vegetariske men ikke veganske. Kjøpte en boks med 6 for 20kr på Meny forrige uke på tilbud. Vet ikke hvor lenge det tilbudet varer men de koster mellom 20-30kr vanligvis.

Håper jo selvsagt det, men vil ikke forvente noe heller :) Var ikke meningen å virke vanskelig, vil bare ha en plan B 

Takk skal se om jeg finne en meny butikk i nærheten! 

Ts 

Skrevet (endret)

Håper jo selvsagt det, men vil ikke forvente noe heller :) Var ikke meningen å virke vanskelig, vil bare ha en plan B 

Takk skal se om jeg finne en meny butikk i nærheten! 

Ts 

Nei man vet jo aldri, de har ihvertfall tatt hensyn der jeg går, men det er ikke BI.

Har fått dilla på de nå, for de er gode, billige og bare 99cal per :P 

Endret av Cavia
Skrevet
4 minutter siden, Cavia skrev:

Nei man vet jo aldri, de har ihvertfall tatt hensyn der jeg går, men det er ikke BI.

Har fått dilla på de nå, for de er gode, billige og bare 99cal per :P 

Haha da skal jeg virkelig kjøpe!! Kanskje til og med driste med til å kjøpe 2 pakker! Bunkre opp 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...