Gå til innhold

Hvorfor skal jeg være glad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så mange skriver "slik er livet dessverre".  Ja, slik er det dessverre. Hvis man har lyst til noe, så er når man målet. Men deretter venter det jo bare nedturer. Jeg tør virkelig ikke å finne meg kjæreste. Fordi jeg vet 100% sikkert at det ender med sorg. Fordi menn MÅ være utro. Eller gjør noe annet ut av det blå, som vi ikke har forståelse for.. 

Anonymkode: ed9a9...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva handler dette innlegget om? Du kan være glad uten en kjæreste.. og hvis det handler om at du savner kjærlighet men ikke tør; vel, du må nesten tørre hvis du skal oppleve det. Ikke alle er utro, ikke alle er idioter, men han kommer garantert til å såre deg i større eller mindre grad. Og du kommer til å såre ham. Et forhold uten gnisninger, uten krangler, uten ups and downs har jeg ikke hørt om. Ikke ville jeg hatt det eller. Selvsagt er det best når alt er rosenrødt, men vi trenger litt motstand for å kjenne på følelsene. Liker at det er heftig og litt pasjon. Hadde ikke holdt ut en alltid-snill-og-blid-og-enig mann som bare vil holde hender. 

Anonymkode: 9532c...e75

Skrevet
På 13.8.2017 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Ser så mange skriver "slik er livet dessverre".  Ja, slik er det dessverre. Hvis man har lyst til noe, så er når man målet. Men deretter venter det jo bare nedturer. Jeg tør virkelig ikke å finne meg kjæreste. Fordi jeg vet 100% sikkert at det ender med sorg. Fordi menn MÅ være utro. Eller gjør noe annet ut av det blå, som vi ikke har forståelse for.. 

Anonymkode: ed9a9...aa5

Vet du hva? Du må ikke ha kjæreste. Dette er det fine med å bo i et av verdens rikeste land og verdens desidert mest frie land: du kan gjøre hva pokker du vil. Vær enslig livet ut. Helt ok det. Du vil uansett garantert ha bedre livskvalitet enn 99% av verdens befolkning. Få deg 3 menn og bo med dem i et polygamisk forhold. Du vil likevel ha et liv kvantativt bedre enn de samme 99%. 

Men sett deg ned og surmul, og jeg kan garantere at den livskvaliteten får seg en nesestyver.

Anonymkode: db0d6...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...