AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Ville dere sendt barnet deres på overnatting i 4/5 dager hos noen dere vet drikker hver dag? Også når dere er på besøk. Bestefaren er tørrlagt alkoholiker og rører ikke en dråpe. Anonymkode: 72c67...073
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Bor en tørrlagt alkoholiker med en som drikker hver dag? Spesielt! Litt på siden jeg vet... Er selv vokst opp med en alkoholiker, så nei, det ville jeg ikke ha gjort utenom hvis man stolte på at hun ikke drakk disse dagene. Har du el bestefar snakket med henne om det? Får hun hjelp? Anonymkode: 297c5...e6f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #5 Skrevet 13. august 2017 Jeg har nulltollleranse for drikking når man er barnevakt/ har besøk. Barnefar stoler på henne fordi hun har lovet å ikke drikke når hun passer barnet. Jeg stoler ikke på det i det heletatt fordi hun har også lovet å holde seg unna når vi kommer på besøk, noe hun bryter gang på gang. Har sett rødvinen være i kjøkkenglasset allerede kl 12 på formiddagen. Hun får ikke hjelp fordi hun mener at hun ikke har noe problem Ts Anonymkode: 72c67...073
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #6 Skrevet 13. august 2017 Så lenge "drikker hver dag" betyr ett-to glass på kveldstid, hadde jeg ikke hatt noe problem med det. Du er jo uansett garantert en klin edru barnevakt i bestefaren. Anonymkode: 9c89c...77b 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #7 Skrevet 13. august 2017 Drikker hun seg full? Er hun ubehagelig? Ellers holder det jo lenge med EN edru voksenperson. Anonymkode: 3ea1c...089 1
Gjest NotNaomi Skrevet 13. august 2017 #8 Skrevet 13. august 2017 Litt vanskelig å svare på når en ikke vet om hun bare drikker ett glass eller to. Om hun blir beruset eller full og oppfører seg dårlig. Sånn generellt passer ikke barn og alkohol sammen,men igjen: stor forskjell på ett glass og to,eller ei flaske liksom. Bestefaren er jo edru også da,så det er jo betryggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå