AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Hei, jeg går i 10. klasse og vi har blitt bedt om å velge ut to yrker vi skal finne ut mer om og holde fremføring om yrkene. Målet er at vi skal bli mer bevisste på hva slags muligheter vi har. Jeg har valgt pianolærer som det ene yrket og hadde satt pris på om noen som jobber som pianolærere kunne dele deres erfaringer. Har noen spørsmål jeg ønsker svar på. 1) Hvorfor valgte du å bli pianolærer? 2) Hvordan er din typiske arbeidsdag?Forstår du lærer folk å spille piano, men litt mer konkret enn det. 3) Hvor mye tjener mann? 4) Vil du anbefale andre å bli pianolærer? Tusen takk for svar. Anonymkode: 1b5e2...929
AnonymBruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Jeg tjener 1 mil i året som pianolærer 😎 Anonymkode: e0afb...0ee
Perelandra Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Hei! Du kan ikke bruke forumet til å samle stoff til oppgaven din. Her er sitat fra Kvinneguidens regler Du kan ikke poste innhold med: ..... *Datainnsamling, verving av intervjuobjekter eller lignende. Bruk av forumet til jobb- eller studiesammenheng er ikke tillatt. Å bruke forumet til hjelp for å finne informasjon eller diskutere et tema er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå