Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja. Det er snakk om to eldre som er da etnisk nordmenn. De er veldig hyggelig og vi har grei kontakt med de. Men i huset deres luktes det som at de bruker stoff, kommer også litt lukt utafor inn i mellom. Vi er familier og har barn, sånt er ikke greit. Hva burde jeg gjøret?

Anonymkode: 9d608...8cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips politiet vel.

• Liker 8
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Da tipser man politiet.

Skrevet

Tips politiet 

Anonymkode: 0e129...e33

• Liker 7
Skrevet

Du har ingenting med om naboen røyker hasj eller ikke. Det du kan gjøre er å la være å ha noe med dem å gjøre.

Anonymkode: e0c3c...8b1

• Liker 27
Skrevet
2 minutter siden, Jolene skrev:

Det er ikke din sak, altså skal du ikke gjøre noe.

Hvordan er det ikke hennes sak?

• Liker 6
Skrevet

må du gjøre noe med det da?

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, Jolene skrev:

Det er ikke din sak, altså skal du ikke gjøre noe.

Seff er det hennes sak hvis hun merker noe til det.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ingenting med om naboen røyker hasj eller ikke. Det du kan gjøre er å la være å ha noe med dem å gjøre.

Anonymkode: e0c3c...8b1

Seff har hun det. Gawd

• Liker 5
Skrevet

Kjøp dem noe munchies og pass på dine egne greier?

Hvis noen uhyggelige ruser seg sier man ifra. Hvis man har en vag mistanke om at hyggelige personer gjør noe ulvolig kan man la tvilen komme dem til gode.

• Liker 48
Skrevet

Du kan banke på og si fra at du frykter intenst for at barna dine kan kjenne en søtlig lukt og dermed bli ødelagte for resten av livet, og be dem lukke vinduene når de røyker. 

• Liker 28
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg forsto deg rett, men er det sånn.at det bor barn der? Hvis det brukes illegale stoffer i huset med barna tilstede ville jeg helt klart gitt bedkjed til rette instans. Er det snakk om to voksne mennesker som ikke har ansvar for andre enn seg selv, og ellers er helt ok naboer, så hadde jeg tenkt at det ikke er min sak.

Anonymkode: 56437...3be

• Liker 31
Gjest NotNaomi
Skrevet

På hvilken måte skader dette barna dine??

De er eldre skrivet du,så hvorfor i all verden skal du gjøre noe?

Vær glad for at du har hyggelige naboer,det er ikke for gitt. Og så sørger du for å være en ok nabo selv som ihvertfall ikke tipser politiet!! Makan

Skrevet

Ikke din sak. Hasjlukt i andres hus er ikke skadelig for deg eller dine barn. Du skriver at de er veldig hyggelige og dere har grei kontakt med de, og du vil vel at det skal forbli sånn? Politiet kan ødelegge livet dems og gjøre de frustrerte og farlige, og hasj er noe som hjelper mange syke mennesker enten de er leddsyke, kreftsyke, eller har aggresjons og adhd problemer så å ta vekk medisinen dems vil gjøre de til mindre hyggelige mennesker , garantert.

Fei for din egen dør.

Anonymkode: c11e3...8cb

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Kjøp dem noe munchies og pass på dine egne greier?

Hvis noen uhyggelige ruser seg sier man ifra. Hvis man har en vag mistanke om at hyggelige personer gjør noe ulvolig kan man la tvilen komme dem til gode.

Det handler vel litt om å hjelpe dem på rett kjør. Det er ikke slemt å sende politiet til noen som sliter med sånt.

• Liker 4
Skrevet

Hvis det er lukten som plager deg ville jeg tatt samtalen med dem personlig, og absolutt ikke politiet! Uansett hva de driver med ønsker de sikkert like lite som dere at lukten skal spre seg utover nabolaget:) 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Det handler vel litt om å hjelpe dem på rett kjør. Det er ikke slemt å sende politiet til noen som sliter med sånt.

Politet er ikke riktig instans hvis man mistenker rusmisbruk, da er det helsevesenet man skal sende bekymringsmelding til.

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, amativeReflection skrev:

Politet er ikke riktig instans hvis man mistenker rusmisbruk, da er det helsevesenet man skal sende bekymringsmelding til.

Når brukeren mangler innsikt i egen helse og ikke lar helsevesenet hjelpe seg er politiet absolutt riktig innstans.

• Liker 1
Skrevet

Hjelpes ringe politiet pga noeboen røyler hasj? hvis det ikke er barn i bilde så ikle bland deg opp i det :frkk:

Anonymkode: 13cf1...5b7

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, MajorasMaske skrev:

Hvordan er det ikke hennes sak?

Hvorfor er det hennes sak?

1 time siden, Uffda skrev:

Seff er det hennes sak hvis hun merker noe til det.

Seff har hun det. Gawd

I grunn ikke.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...